کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

نیمچه گزارش فعالیت

امروز اکران هتل بوداپست انجام شد و خوشبختانه استقبال خوبی از فیلم شد.

  

شلختگی های زیاد و آزار دهنده ای در مورد پخش فیلم و تبلیغات پیش اومد که به خاطر بی دقتی و بی توجهی من اتفاق افتاد و به دوستای خوب کانونی استرس زیادی داد. بابتش عذرخواهی میکنم و تمام تلاش خودم رو میکنم تا تو کارهای بعدی که انجام میدم این بی نظمی ها تکرار نشه.

از همه ی بچه ها که کمک کردن تشکر میکنم و اعلام فعالیت دیروز و امروز رو در یک پست جداگانه فردا میذارم تو وبلاگ.



پی نوشت : اشکال پخش به خاطر کوتاهی من در توجیه مسئول پخش و عدم ارائه ی توضیحات لازم و اشکال تبلیغات به علت کوتاهی من در پیگیری بیشتر و وسواس نشون ندادن در تبلیغات و مدیریت بی نظم من بود.


و من الله توفیق

نظرات 6 + ارسال نظر
مریم حیدری دوشنبه 20 بهمن 1393 ساعت 19:52

خسته نباشی

مرسی ، اکثر کارا رو دوش بچه ها بود :)
نجاتی

------
پس همگی خسته نباشند
مریم حیدری

عطار دوشنبه 20 بهمن 1393 ساعت 20:31

خسته نباشین
مواردی هم که گفتین ایشالا از تجاربش تو اکرانای بعدی استفاده میشه

شکور دوشنبه 20 بهمن 1393 ساعت 20:37

علاوه بر مسائلی که گفتید، عدم تبلیغات دانشکده ی ادبیات، ناشی از بی توجهی عجیب توسلی نسبت به بدیهی ترین و ساده ترین وظایف یه عضو که یه مسئولیت بسیار ساده و پیش پا افتاده رو پذیرفته بود.

محسنات کار شما هم این ها بود:

1- خودِ پذیرفتن مسئولیت و مدیریت اولین اکران ترم که اصلاً خودتون دنبالش نبودید بلکه با پیشنهاد من و با زیرکی دبیر بر دوش شما افتاد.

2- گزارش فعالیت های عرفی روزانه و دقیق (خداروشکر).

3- رعایت کلیات مندرج در شیوه نامه ی اکران یک فیلم خارجی.

ایشالا توجه به تجربه ی مستقیمتون از این اکران و رعایت بیشتر اصل «الزام به مشورت» برای کارهای آینده تون تو کانون هیچ نقصی رو باقی نذاره.
خسته نباشید
شکورم

محمد مهدی اهل خیر(قربانی) سه‌شنبه 21 بهمن 1393 ساعت 00:19

واقعا خسته نباشید
اکران خوبی بود

طغیون سه‌شنبه 21 بهمن 1393 ساعت 18:02

خسته نباشی خانم نجاتی..اکران خوبی بود..

شکور 2 پنج‌شنبه 23 بهمن 1393 ساعت 21:09

اینکه چنین فیلمی در جشنواره های مختلف جایزه میگیره نشون میده که گویا سینما دیگه تموم شده. امیدوارم اینطور نباشه و فقط جشواره ها بد سلیقه شده باشن.

خعلی هم خوبه! تو هم چقد سخت گیر شدی ها!
شکور1
-----------------------------------------------------------------------------------
شکور 2 کیه دیگه؟!!
عماد زردکوهیه ؟


عطار
-----------------------
چه ربطی به عماد داره؟
ابوالفضله بابا
شکورم (شکور1)
-----------------------------------------------------------------------------------
آخه ابولفضل چند قرنه سمت کانون نیومده بابا!
عماد به خاطر حقوقی بودنش بیشتر محتمل بود!

به شکور 2: حاجی 50 ساله یه عده میگن سینما تموم شده!
این حرفا رو بیخیال، سینما هنوز اولای راهشه

عطار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد