کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

و اینک دربازکن ها


اصلاح توسط خودم ساعت 9 صبح روز سیزدهم بهمن


و اینک اسامی دربازکن های این ترم و روزهایشان مشخص شد. احتمال تغییرش شاید باشد.

پیشاپیش از حضورشان تشکر می کنیم

بخش های قرمز به معنای خالی بودن این روزهاست که اگر دوستان می توانند حضور داشته باشند اطلاع دهند




 

10    11    12    13    14    15      16    17

شنبه

 

         /------------/       /-------------------/

                عطارپور                       عطارپور


یکشنبه

/-------------------/-------------/-------------/

شهسواریان                 برخورداری         قربانی                

دوشنبه

/-------------/--------------------------/------/

گلخندان              طغیانی

سه شنبه

/-----------------/--------------/--------------/

        طغیانی        رمضانی                 طغیانی  

چهارشنبه

--------------------/---------------------------/

                                         طغیانی

5 شنبه

/-------------/

شکوری

 

نظرات 6 + ارسال نظر
شکور یکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 21:43

ما ادم نبودیم؟ 5شنبه با من بود دیگه بابا
باز بودن 5شنبه رو چرا عرفی نمیکنید وقتی حداقل دربازکن دارید؟
شکورم

شهسواریان دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 08:54

به آقای شکوری:
یادم رفت ببخشید، خوب شد گفتید اصلاحش می کنم :))

به خانم شهسواریان دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 23:03

یا خدا!!!

بابا من اول قرار بود شنبه ها 1 به بعد باشم که ناگهان 2 ساعت بهش اضافه کردین شد از ساعت 11.من گفتم ناهارم باید بخورم که 1 تا 2 رو گفتین میتونم برم واسه ناهار.

ولی اینجا هم ساعت 1 تا 2 رو جایگزین نگذاشتین و هم اینکه یکساعت هم از اونور بهش اضافه کردین شده از ساعت 10 صبح تا 5!!

لطفا اصلاح کنید که یه وقت بعدا بچه ها پشت در نمونن.

عذر میخوام یادم رفت اسمم رو بنویسم

عطارم

به آقای عطارپور سه‌شنبه 14 بهمن 1393 ساعت 11:16

من دوساعت اضافه نکردم، قبل از اینکه بگید 1 به بعد میتونین ازتون پرسیده بودم میتونین دربازکن باشید و شما گفتین شنبه ها 11 تا 1 خوبه ؟ منم گفتم باشه پس برای این ساعت شما اکی شدید. روز پنجشنبه هم بود بعدش خبر دادید 1 به بعد میتونین.
ولی الان ساعت وسطش رو اطلاح می کنم.
شهسواریان

معین یوسفی فر سه‌شنبه 14 بهمن 1393 ساعت 15:21

من چارشنبه ها صبح خالیم فک کنم بتونم اون چن ساعتو بیام

به خانم شهسواریان سه‌شنبه 14 بهمن 1393 ساعت 20:12

درسته ولی شما تو جدول اول دو ساعت رو اضافه کرده بودین.یکی وقت ناهار که لحاظ نشده بود یکی هم به جای 11 از ساعت 10 اسم من رو نوشته بودین.

ردیفه ایشالا از شنبه این هفته طبق برنامه هستم

عطار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد