کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

برای اکران فیلم های فجر در دانشگاه، همکاری کنید...

حداقل تا اواسط جشنواره سنجاق خواهد بود.

این پست یه پیشنهاد به دبیر بود که با خواست دبیر، نوشتنش به من محول شد:

 

همونطور که در مقدمه ی قانون «شرکت در جشنواره ی فجر 93» مصوب 8 بهمن 93 که در این پست اعلام تصویبش رو می تونید ببینید نوشته شده، اولین هدف از تصمیم کانون برای تهیه ی شرایط شرکت اعضا در جشنواه عبارت است از:

بررسی فیلم های جشنواره ی فیلم فجر برای

انتخاب گزینه های مناسب اکران کشوری در دانشگاه شهید بهشتی


بنابراین از دوستانی که امسال از این طریق - یا از طرق دیگه - فیلم ها رو می بینن تقاضا میشه که هر فیلمی که دیدن، در وبلاگ در موردش پستی بنویسن یا اگه پستی قبلاً براش نوشته شده تو نظرات اون پست علاوه بر صحبت در مورد فیلم بگن که:

1- آیا فیلم رو مناسب اکران در دانشگاه شهید بهشتی می بینن؟

2- به چه علت اکران اون فیلم رو در دانشگاه مناسبت می دونن یا نمی دونن.

مهمترین معیار ما برای تلاش در اکران فیلم ها قبل از اکران سینماییشون، همین صحبت های اعضاست.

سال پیش هم تلاش اولیه برای اکران «طبقه ی حساس» و همچنین «خانه ی پدری» و البته تصمیم نهایی برای اکران فیلم «خسته نباشید» بر اساس اظهار نظرات اعضای کانون بود نه لینک به صحبت منتقدان و ...

پس لطفاً برای اینکه بتونیم سریعاً برای اکران فیلم های فجر قبل از اکران سینماییشون برنامه ریزی کنیم، در نوشتن از دیده هاتون در این مسیر، در وبلاگ، خساست به خرج ندید و کانون (و نهاد تصمیم گیری) رو نسبت به نظرتون در مورد جزئیات اون فیلم و تناسبش با اکران در دانشگاه، مطلع کنید.

شکورم

نظرات 3 + ارسال نظر
سید وحید نمازی دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 15:54

من در خدمت بچه های کانون هستم.
از اونجایی که دکتر ایوبی (معاون سینمایی وزیر ارشاد)و دکتر حسینی (ریئس دفتر مطالعات سینمایی وزارت ارشاد) از اعضای هیئت علمی دانشکده ما هستند،،شاید بشه خیلی کارها کرد

والا این ور هم یه بنده خدایی با یکی رفیق بود جواب تلفنش رو نداد.!!!!
زرگرم

به سید سه‌شنبه 14 بهمن 1393 ساعت 01:46

بابا سیــــــــــــــد
چه عجب به ما سر زدی قناری

شکورم

جواد شالیکار چهارشنبه 15 بهمن 1393 ساعت 22:26

به مسئول وبلاگ: فیلم جامه دران رو دیدم. میخوام پست بذارم. لطف کن با یک عکس از فیلم پستش کن. (چرا که من نهایتا تایپ کردن بلدم.)
عنوان: با "جامه دران" جامه دریدیم ...
خدمت دوستان عرض کنم که بنده عموما وقتی فیلم میبینم از منظر 2 معیار بازی و داستان که برام قابل فهم و تشخیصه راجع به اش نظر میدم اما این فیلم 3 اپیزودی (که یک داستان رو از دید 3 شخصیت بررسی میکنه) به وضعی بود که من حتی می تونم راجع به گریمش هم نظر بدم.
اتفاقا از همین گریمش شروع کنیم که در 2 مورد افتضاح بود یکی نشون دادن میان سالی و دومی حالت مستی مصطفی زمانی.
مورد دیگه که میتونم اشاره کنم که نمیدونم اصطلاح سینمایی اش چیه و با مثال خدمتتون عارض میشم اینه که مثلا 2 اپیزود فیلم که به حدود 45 سال قبل برمیگرده ، اشاره میشه که تو منطقه شمالی کشوره ولی خونه های کاهگلی گنبدی شکل به سبک جنوب کشور می بینیم. یا مثلا تو خونه ی یه رعیت تو همون 40 سال پیش فرش ماشینی میبینی و بگذریم از اینکه رعیت و ارباب شمالی ، همه فارسی سلیس امروزی قرقره میکردند و امثالهم.
واقعیت نمیتونم بگم داستان نداشت؛ چرا!!! ولی گره های ساده ای داشت و به شدت قابل حدس. البته همین مقدار هم مدیون نویسنده رمان جامه درانه.
و اما حداقل انتظارم از این فیلم که بازی های خوب بود هم، برآورده نشد.از پگاه آهنگرانی تا مصطفی زمانی و مهاب کرامتی؛ و خدا بیامرزاد پدر باران کوثری عزیز را که بازی او تنها نقطه کم نقص یا بی نقص فیلم بود. و از اونجایی که عوامل حضور داشتند و باز از اونجایی که کارگردان با اختلاف فاحشی از من بزرگتر بود و زشت بود که چیزی بهش بگم، بعد فیلم رفتم پیش باران کوثری وگفتم :"اگر این فیلم تو ورزشگاه اکران میشد احتمالا آخر بازی تماشاگرا خطاب به جناب قطبی( کارگردان فیلم) میگفتند با این همه ستاره والا خجالت داره و فقط خطاب به تو میگفتن کوثری با غیرت...کوثری با غیرت..."
و در نهایت عارضم خدمتتون که اگر دوست دارید از دانشجو ها فحش بخورید، بی شک میتونه گزینه مناسبی باشه

پست شد
مریم حیدری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد