کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش اتاق فکر برای بلیط های جشنواره/ نتایج

تا جمعه ساعت 20 سنجاق شود.

سلام عرض شود با توجه به نتیجه رای گیری که در پست 

نتیجه رای گیری نحوه تقسیم بلیط های فجر

اعلام شد ، اتاق فکر رو با حضور خانم حیدری ، خانم برخورداری و خودم تشکیل دادم.

 

 فعالیت های بچه ها از ششم بهمن سال گذشته توسط خانم ها حیدری، شهسواریان و برخورداری جمع آوری شد. امروز از هشت صبح کار رو شروع کردیم و توی اتاق کانون ، کلاس کنار کانون، بوفه، در مسیر پردیس ملت ، توی پردیس ملت ! که برای تحویل گرفتن بلیط ها رفته بودیم کا رو ادامه دادیم و ساعت 5 کارمون تموم شد. روال کار به این شکل بود که پس از ثبت تمامی این فعالیت ها و انتخاب عدد 9/83 که پس از بحث طولانی و انجام روش های مختلف بدست اومد به عنوان معیاری که به ازای آن یک بلیط به فرد تعلق میگیرد ، فعالیت های هر فرد پس از جمع تقسیم به این عدد شد و با اعمال ریاضی به عددهای موجود در جدول گرد شد.

نتایج کار رو در جدول پایین ببینید، و باور کنید تلاش شد کاملا به عدالت تصمیم گیری بشه. تا ساعت 20 فردا هم مهلت دارید اگر اعتراضی دارید فقط از طریق اس ام اس و یا وایبر به اطلاع من یا خانم حیدری و خانم برخورداری برسونید تا بررسی بشه. همانا اگر از این تایم بگذره اعتراضی بررسی نمیشه.! برای تحویل بلیط ها هم اطلاع رسانی خواهد شد.

و فعالین جمع آوری گزارش:  خانم ها حیدری، شهسواریان و برخورداری

فعالین اتاق فکر: زرگر ، مریم حیدری، خانم برخورداری


                                                                                           باشد که راضی باشید

                                                                                                  خوب باشید

                                                                                                       زرگرم

           





 

نظرات 14 + ارسال نظر
فردین پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 21:49

فیلماشو خودمون باید انتخاب کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟

بلیط ها قرعه کشی میشن

مریم حیدری

پرنیان فلاح پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 21:50

من باز هم ی بلیط گرفتم! عجب زندگی ای داریما!
اشکال نداره همچین خوشم هم نمیاد، فقط تو رو خدا حالا که ی بلیط دارم ی فیلم خوب بهم بدید حد اقل.

کوزه چیان پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 22:22

سلام

می دونم باز هم به اینجا مربوط نیست. ولی لطفا مسیول محترم وبلاگ مطلب زیرا را پست کند. ممنون

گزارش فعالیت: هشتمین جلسه از کشکول 5شنبه ها / و باز هم انیمیشن

سلام

کشکول امروز کاملا به بحث در مورد انیمیشن اختصاص داده شد. آقای روح الله طغیانی (پیتر جکسون سابق) مهمان کانون بودند و صبورانه سوالات ما رو پاسخ دادند.

سعی می کنم تا اونجایی که یادم میاد خلاصه صحبت هایی رو که شد در اینجا بنویسم.

آقای طغیانی به دو بعد هنری و تکنیکی انیمیشن اشاره کردند و معتقد بودند بعد هنری قضیه بسیار مهم تر از بعد تکنیکی هست و از اون جایی که خودشون هم رشته گرافیک و چاپ خوندن خیلی تاکید داشتن به تاثیر مستقیم هنرهای تجسمی در انیمیشن. درسته که بعد تکنیکی هم سختی های خودش رو داره اما میشه با یاد گرفتن نرم افزارها به بعد تکنیکی رسید اما بعد هنری قضیه هم چنان حرف اول رو می زنه. به طوری که کمپانی ها و استودیوها در تلاش هستند تا اون جا که ممکنه استفاده از نرم افزارها رو راحت کنند تا کسی که دید هنری قویی داره ولی از مسایل تکنیکی زیاد سر در نمیاره هم بتونه پای این نرم افزارها بشینه و ایده اش رو پیاده کنه.

ایشون تجربی انیمیشن رو یاد گرفتن و الان مدل سازی انیمیشن کار می کنند و تخصصشون در زمینه ی موی کاراکترها هست.

چند تا از نمونه کارهاشون رو هم دیدیم که فوق العاده بودن. اگر علاقه مند هستید در اینجا می تونید کارهاشون رو ببینید.

http://www.toghyani.com

امیدواریم با این جلساتی که درباره انیمیشن برگزار می شه درک درستی از انیمیشن پیدا کنیم و بتونیم وارد مرحله ی عملی بشیم.

تگ ها: کانون فیلم و عکس، دانشگاه شهید بهشتی، کشکول 5شنبه ها، کانون 5شنبه ها

سارا کوزه چیان

مشکلی نیست خانم کوزه چیان .اشکالی هم نداره خوشحال میشیم پست هاتون رو بخونیم .پستش کردم

مریم حیدری

محمد گلخندان پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 23:21

عرضم به حظور شما که من قصد فیلم دیدن ندارم . اگه امکانش هست بلیط های من رو بدبد به خانم زارعی و اگه نیست یه طوری بدید بین خودتون .

به خانوم حیدری پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 23:30

دست شما درد نکنه

کوزه چیان

خواهش میشه

مریم حیدری

محمدمهدی رسولی جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 07:33

فقط دوتا؟؟!
دس و پنجه ی این گروه درد نکند . . .

عماد زردکوهی جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 09:40

فیلمای منم به خانم فلاح بدید

شهسواریان جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 10:54

مرادپور جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 13:23

دست شما درد نکنه! خسته هم نباشید
من ممکنه تا 22 ام نتونم بیام تهران!!! اگه نیومدنم قطعی شد خبرتون میدم 2 تا بلیطو بدین به هرکی میخواد...

به دبیر جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 14:41

نوشتی که از 6 بهمن سال پیش فعالیت ها رو جمع آوری کردید. ولی ننوشتی تا چه تاریخی.
باس بنویسی تا برای سالهای بعدی هم اگه این داستان بود، بقیه دوستان بدونن که از کی باید شروع کنن.

شکور

به همه جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 15:31

به دوستانی که سهمیه شون رو نمیخوان پیشنهاد میکنم یا مثل عماد مشخص کنن که دبیر «دقیقاً» با سهمیه شون چیکار کنه یا اینکه از بیخ، «اختیار» رو در تقسیم سهمیه شون، بسپرن به یک نفر دیگه یا خود دبیر که بنا به مصالحی که تشخیص میدن، تقسیم کنن. الکی بروکراسی رو زیاد نکنید قناری ها.

شکورم

عطار جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 18:39

خسته نباشید به تیم فعالین

پرنیان فلاح جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 19:21

نه نه، بابا من به شوخی گفتم، من اصلا وقت سینما رفتن ندارم به خدا، همون یکی بسه.

در ضمن واقعا دستتون درد نکنه، من اصلا نمیتونم تصور کنم که چطور از پارسال نشستید این همه فعالیت رو محاسبه کردید، من هیچ وقت نمیتونم همچین کاری بکنم.اصلا حوصله اش رو ندارم!
پرنیان فلاح

پیروزبخت جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 20:43

ینی من هیشتا؟!
چطور دلتون اومد؟!!!
اصن دیگه باتون قهرم کانونم نمیام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد