کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش فعالیت / ثبت ایمیل های جدید

سلام به همگی 

دیروز فرم های عضویتی که ورودی های 93 پر کرده بودند به دستم رسید. امروز تمامی ایمیل ها به لیست ایمیل هامون اضافه شدند و از این تاریخ به بعد اخبار کانون برای این دوستان میل خواهد شد. 

با تشکر ویژه از خانم محمدنیا که بسیار کمک کردند. هم چنین از آقای زرگر بابت پیگیری هاشون .


فعالین : خودم  و فائزه محمدنیا 

نظرات 5 + ارسال نظر
به مسئول وبلاگ دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 20:42

الان چند تا آدرس داریم؟
شکور

آمار دقیق از قبل رو باید چک کنم الان 120 تا ایمیل بود اینایی که وارد کردیم
مریم حیدری

----
اضافه کنم که تعداد فرم ها بیشتر از این حرف ها بود ولی خیلی ها فقط شماره نوشته بودن و ایمیل نداشت فرم هاشون

مریم حیدری

-----

چک کردم قبلا به 378 نفر ایمیل میزدیم الان 120 نفر دیگه اضافه میشن.

و بازهم مریم حیدری ام

به مسئول وبلاگ دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 21:56

بابا اذیت می کنید ها
دست شما ندرده
همچنین دبیر که پیگیری کرده و واقعاً به نتیجه ی خوبی رسیده
امیدوارم که هیچ ایمیلی باقی نمونده باشه و همه وارد شده باشن
درضمن، پیشنهاد میکنم مواظب اون شماره ها هم باشید که یهو اگه امکان استفاده از شماره موبایل ها هم پیش اومد، ازشون استفاده کنیم
شکورم

خواهش میشه:) بله واقعا دست اقای زرگر درد نکنه.
من نیز امیدوارم..
چشم.
مریم حیدری

زرگر دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 22:01

تشکر از شما و قلتون

خواهش میشه :)
مریم حیدری

برخورداری سه‌شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 09:41

ایمیل منم میشه وارد کنید

چرا که نه. حتما.
مریم حیدری

مرادپور جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 13:40

مرررسی دستتون درد نکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد