کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

برگزاری سلسله جلسات بررسی مهم ترین آثار اسکار 2015

ویرایش شده در ساعت 16:50 دوشنبه 6 بهمن


سلام به همه‌ی کانونی ها


من قصد اکران فیلم مذکور رو در 2 یا 3 هفته‌ی آینده دارم. 

زحمت ویرایش رو آقای شکوری قبول کردن.

کسی اعتراضی داره؟ واقعا ؟!

نه واقعا اعتراض دارید؟


پیشنهاد: برگزاری سلسله جلسات بررسی آثار مهم اسکار 2015(هتل بزرگ بوداپست،پسر بچگی،هابیت،در میان ستارگان و بر لبه فردا و ...). که مسئول اکران هتل بزرگ بوداپست خودم هستم و مسئول اکران در میان ستارگان آقای قربانی و مسئول اکران بر لبه فردا آقایون حیدری و شکوری و ....

این پست رو به عنوان اعلام پروژه ی شخصی اکران فیلم هتل بزرگ بوداپست هم در نظر بگیرید.


عنوان قبلی "اعلام پروژه شخصی/اکران فیلم هتل بزرگ بوداپست"

که به عنوان جدید نغییر کرد.


نظرات 6 + ارسال نظر
شکورم دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 13:08

بابا آروم!
نگفتم قبوله
داشتم می گفتم که سعیم رو میکنم که انجام بشه! درضمن پیشنهاد من، اکران دو تا فیلم بود نه فقط بوداپست!
کلاً یه پروژه به نام «بررسی مهمترین نامزد های اسکار 2015 : هتل بزرگ بوداپست / پسربچگی»
من هنوز قولی ندادم خانم

شکورم

شکورم دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 13:56

عرض کردم که به سه شرط همکاری رو می پذیرم
1- گزارش عرفی روزانه بدهید
2- در صورتی که این سه شنبه یا چهارشنبه یا شنبه ی هفته ی بعد توانستم ویرایش رو انجام بدم، در پروژه باشم. در غیر این صورت تعهدی نداشته باشم
3- پروژه به شکل «بررسی مهمترین نامزد های اسکار 2015» با بررسی دو فیلم هتل بزرگ بوداپست و پسربچگی تغییر کند و برای پیدا کردن مدیر اجرایی اکران دوم تلاش کنید

شکور

درضمن منظور از گزارش عرفی روزانه، گزارش عرفی فعالیته که من هم به اون روش پایبندم در گزارش فعالیت هام. نه اینکه هر روز یه پست بذارید حتی اگه کاری برای پروژه صورت نگرفته

شکورم

برخورداری دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 20:07

زرگر دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 20:56

بسیار خوب .خیلی عالی میشه

مرادپور جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 13:52

به به !!! خیلی همم خوووووب....
من دوس دارم آخرین ترم حضورم تو کانون 1 اکران داشته باشم
اگه کسی تا الان مدیریت اکران اون دوتا رو بر عهده نگرفته، واسه هابیت یا اون یکی اگه بشه میخوام مدیر اجرایی شم

مهشاد معینی یکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 10:25

سلام
من از طرف انجمن علمی مشاوره واستون کامنت میگذارم. میخواستم اگه ممکنه برای اکران فیلم پسرانگی با هم همکاری کنیم. ما میخوایم استادمون رو هم برای تحلیل فیلم دعوت کنیم و زمانی که ما برای فیلم در نظر داریم 11 اسفند هستش.
ممنون

تا جایی که من در بحث های این پروژه بودم، این فیلم در دستور اکران ما هم بوده، ولی فعلاً داریم در مورد اینکه قابلیت اکران عمومی داره یا نه فکر میکنیم.
به احتمال قوی اگه احراز بشه که قابلیت اکران عمومی داره، توسط کانون فیلم هم دو هفته ی دیگه اکران خواهد شد.

شکورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد