کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش فعالیت: ششمین جلسه از کشکول 5شنبه ها / جلوه های ویژه آغاز می شود

چند ساعت پیش یکی از جدید ترین قدم های فنی کانون برداشته شد.

علی محیط ،متفاوت با چند سال پیش که سعی کرده بود افترافکت رو آموزش بده، مسلط و آگاه به نیازهای تولید در کانون، آموزش جلوه های ویژه رو شروع کرد و گرفتن لرزش دوربین در نرم افزار افتر افکت بررسی شد.

آموزش بسیار عالی و تسلط و بیان علی محیط برای شخص من، بسیار شگفت انگیز بود.

http://cdn2.digitalartsonline.co.uk/cmsdata/slideshow/3356865/7.jpg

یک مقدمه ی کاملاً روشنگرانه از تفاوت های نرم افزارهای مربوط به تولید، یک توصیف متوسط و کلی از نرم افزار، توصیف جزئیات فن Camera Stabilizing در نرم افزار، و در نهایت اجرای فن به شکل عملیاتی روی دوتا پلان... همه چیز به شکلی روان و مدیریت شده نه برای صرف انتقال اطلاعات بلکه برای رسیدن به نتیجه. اینکه همین امشب بتونیم لرزش فیلم هایی که خودمون گرفتیم رو حذف کنیم و فیلم رو اصلاح کنیم.

در کنار آموزش این فن، نکاتی از جلسات بعدی کار هم گفته شد از جمله معضل دیگه ی تولید کنندگان فیلم در کانون یعنی اصلاح رنگ راش ها.

این جلسه به قدری مفید و عملیاتی بود که امیدوارم حداقل سه نفر از جلسه ی امروز، این فن رو روی راش های بچه ها انجام بدن. به شخصه خودم شروع به تمرین می کنم.


فعالین: محیط، شکور

شکور/مدیر اجرایی

نظرات 7 + ارسال نظر
جهان پنج‌شنبه 25 دی 1393 ساعت 14:54

طغیون پنج‌شنبه 25 دی 1393 ساعت 15:15

من امروز خیلی دوست داشتم بیاد ولی مطمئن نبودم که کشکول هست یا نه
.
.
طغیون

طغیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ...ـــــــــــــــــــون!

شکورم

به مسئول وبلاگ پنج‌شنبه 25 دی 1393 ساعت 17:41

نظرسنجی مربوط به فیلم های تارانتینو رو برداشتم و نظرسنجی جدید در مورد کارگاه های مربوط به تولید فیلم گذاشتم

شکور

با تشکر از اطلاعتون .
مریم حیدری

عطار پنج‌شنبه 25 دی 1393 ساعت 19:19

بسیار جلسه خوبی بود.
ممنون از فعالین و مدیر اجرایی

فریدا حصاری پنج‌شنبه 25 دی 1393 ساعت 20:30

من از بچه های انشاالله جدید کانون هستم.
من یه آشنایی کلی با نرم افزار ادیوس دارم اما تخصصی کار نمیکنم. خیلی دوست داشتم جلسه امروز رو بیام اما ترسیدم کار خیلی تخصصی باشه.
موضوع جلسه بعد برام خیلی جذابه. میخواستم بدونم کلاس به درد من میخوره یا نه

والا معمولاً برای هر عضوی که علاقه مند به کار عملیه، به درد میخوره.
معمولاً بچه هایی که به نرم افزارهای تدوین علاقه مندن، نرم افزارهای جلوه های ویژه هم براشون جذابه.
ازین جهت میتونه برای شما هم جالب باشه.
در مورد سطحتون هم معمولاً صحبت ها به شکلیه که دوستانی که حتی، هیچ اطلاعاتی هم در مورد این نرم افزارها ندارن، یه مسیری براشون باز بشه برای شروع.
پس مهمترین فاکتور برای اینکه این جلسات به درد مخاطب بخوره، علاقه به شروع یه مسیر عملیاتی در ترکیب فیلم هاست. فقط همین.
برای ریز جزئیات و حضور در کشکول، می تونید تماس بگیرید:
09193499839
شکور

----------
به مسئول وبلاگ:
لطفاً آدرس ایمیل ایشون رو هم ثبت کنید و اخبار رو براشون بفرستید.
شکورم\

-----
چشم حتما .

مریم حیدری

شهسواریان پنج‌شنبه 25 دی 1393 ساعت 21:12

خیلی جلسه ی جالبی بود. با اینکه در این زمینه اطلاعات خیلی کمی دارم ولی آدم انگیزه میگیره.

فریدا حصاری جمعه 26 دی 1393 ساعت 13:30

ممنون آقای شکور و خانم حیدری

پاشید بیاید کانون
زرگرم

---------
به کانون سر بزن زرگر
شکورم

-------

خواهش میشه .تشریف بیارید ببینیمتون .
مریم حیدری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد