کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

خبر و نکته/مهم

سلام ، خسته نباشید به همه پس از امتحانات

باید چندتا خبر  و نکته خدمتتون بگم.


1- از طرف ایثارگران کاری خواسته شده از کانون فیلم ،بدین شکل که نهاد شاهد و ایثارگران در ایام دهه فجر جشنی دارن تو تالار دانشکده اقتصاد ، خواستشون اینه که عکس های لحظه ورود امام به کشور به صورت خیلی شکیل چاپ بشه و همچنین جلوی سن تالار به خوبی توسط این عکس ها تزیین بشه، بابت هزینه چاپ عکس و این ها هم مشکلی ندارن.زود نظرتون رو بگید که آیا در خود میبینیم انجام این کارو؟ بگید نظرتون رو باس شنبه بهشون خبر بدم.


2- خود امور فرهنگی هم می خواد که در ایام دهه فجر برنامه داشته باشه،آقای غلامی امروز به من گفتن کانون فیلم اگر برنامه خاصی برای این ایام داره تا جمعه شب بهشون اطلاع بدم. مثل نمایشگاه عکس یا مسابقه عکس با موضوع این ایام،اکران فیلم مناسبتی،ساخت کلیپ یا فیلم که قطعا براش بودجه تخصیص داده میشه. به نظرم بد نیس ما کاری تو این ایام داشته باشیم.

اگر کسی طرحی چیزی داره بیاد بگه سریع.     

 


3-خانم ملک شیخی هم امروز گفتن اواسط بهمن یه مراسم مهم کشوری دارن که موضوعش یادم رفته متاسفانه،و یک سری عکس و فیلم دارن که می خوان تدوین بشه خیلی ردیف،من یادم رفت بپرسم بابتش پولی هم پرداخت میشه یا خیر،

که احتمالا میشه ،در هر صورت دوستان تدوین بلد اگر می خواید بگید تا من شنبه بابت جزییات کار بیشتر صحبت کنم.


4- بابت فاکتور هارد هم امروز پیگیری کردم ، آقای نبی زاده گفتن که یکبار دیگه باس به فروشگاه مربوطه مراجعه کنیم

و از اونجا باهاشون تماس بگیریم تا هر چه که لازم هست هم همونجا تهیه بشه. بابت هزینه مالیات و کد اقتصادی اینا هم

گفتم که گفتن مشکلی نداره توی فاکتور قید بشه ، امور فرهنگی پرداخت خواهد کرد.من هم فاکتور رو به عطار تحویل دادم قرار شد که تا یک هفته اینده عطار به فروشگاه مراجعه کنه. فک میکنم تا دو هفته آینده مشکل فاکتور حل خواهد شد.


5- اینطور که پیداست پیگیری ها نتیجه داده و ما سفت سر جامون نشستیم . کسی هم باهامون کاری نداره...


6- یکشنبه طرح تهیه بلیط فجر رو که پروژه شخصی خانم جهانی پور هست به آقای غلامی تحویل دادم امروز برای پیگیریش با آقای عظیمی صحبت کردم که که ایشون به طور کلامی موافقتشون رو اعلام کردن اما هنوز طرح امضا نشده.


7- نکته مهم دیگه اینکه گویا دکتر عظیمی دوست آقای ایوبی رییس سازمان سینمایی هستن! بابت همین موضوع امروز باهاشون صحبت کردم و پرسیدم که می تونیم رو کمکشون برای بلیط ها و دیگر مسائل جشنواره  حساب کنبم

که ایشون گفتن اتفاقا با آقای ایوبی تماس گرفتن و ایشون جواب ندادن اما دکتر مطمئن بود که آقای ایوبی قطعا باهاشون تماس میگیره و قرار شد که شنبه باز من نتیجه این تماس ها رو پیگیری کنم. 


8- کلا امروز دکتر میگفتن که اگر ما طرح های با هزینه زیاد هم داشته باشیم اگر توسط امور فرهنگی هم موافقت نشه

میشه طرح رو به وزارت علوم داد و کار رو دنبال کرد ،اصن میگفتن تو وزارتخونه ازشون میخوان که طرح ببرن.

میگفتن جون قبلا سمتی داشتن در وزارتخونه بهشون نه گفته نمیشه (گویا مدیر کل یا همچین چیزی بودن.)

در ادامه همین صحبت هم وقتی صحبت از اکران فیلم محمد(ص) به میون اومد ، و بودجه احتمالا سنگینش که دکتر موافقت ضمنیش رو اعلام کرد.


9- در اردیبهشت 94 جشنواره رویش برگزار میشه امروز یه سری فرم تحویل گرفتم بابتش. تو پست های بعدی بیشتر راجع بهش بهتون میگم.باس قوی شرکت کنیم.


10- مسئولین سمت ها حواسشون به اتمام ترم باشه و باید آموزش معاونینشون رو کامل کرده باشن و معاون ها آماده انجام سمت باشن.مسئولین ترم بعد هم حواسشون باشه که زود فرایند انتخاب معاون رو انجام بدن.


11-فکر کنید به پروژه هایی که میخواید در ترم بعد انجام بدید که بتونیم اول ترم برنامه ریزی داشته باشیم.


                                                                                                      خوب باشید.

                                                                                                           زرگرم

نظرات 7 + ارسال نظر
شکورم چهارشنبه 24 دی 1393 ساعت 19:34

اوپس
آفرین دبیر بابا

در مورد فاکتور، فرهنگی ما رو به شدت اذیت کرده و به نظرم نباس از کنار این مسئله به این راحتی گذشت.
هارد وقتی خریده شد، با دکتر میراحمدی هماهنگ شد
دکتر این جمله رو گفتن: بخرید و فاکتورش رو برای من بیارید
حالا بعد از گذشتن این همه وقت، واقعاً نباید جوش آورد؟
اینهمه قید و بند در جمله ی دکتر میراحمدی دیده میشه؟
باید هر روز بروکراسی های جدید رو طی کرد؟
وقتی ما به حرفی که معاون فرهنگی گفت عمل کردیم؟


با تجربه ای که در مورد کلیپ فرهنگی در معارفه داشتیم، پیشنهاد میکنم به هیچ عنوان درحال حاضر که مدیریت جدید هم اومده، سعی نکنیم به هر قیمتی که شده، کلیپ بسازیم برای فرهنگی یا ایثارگران.

من خودم دوست دارم یه کلیپ بسازم ولی طرحی که دارم برای دفاع مقدسه نه برای فجر
همچنین کلیپ دهه ی فجر سال پیش که کانون تولید کرد هم همچنان هست از نظر کانون دومین کلیپ برتر تولیدی کانون شناخته شده بنابراین میشه اون رو هم ارائه کرد.

حالا اگه فردا بودی صحبت میکنیم.
شکورم

شکورم

مریم حیدری چهارشنبه 24 دی 1393 ساعت 20:36

از این که سرجامون هستیم در پوست خود نمیگنجم

ایشالا ترم بعد ترم خیلی خوبی باشه برا کانون

جهان پنج‌شنبه 25 دی 1393 ساعت 15:01

بسیار هم خوب!
خسته نباشید.
فقط خواستم عرض کنم چرا پیگیری بلیطای فجر رو کامل به من نمیسپرید که بارتون سبک شه؟
صرفا به خاطر خودتون میگم البته!

پیروزبخت پنج‌شنبه 25 دی 1393 ساعت 18:32

پروژه هایی ک میخام ترم بعد انجام بدم و یادتون هس یا دوباره بگم؟

عطار پنج‌شنبه 25 دی 1393 ساعت 19:16

خسته نباشی زرگر

شهسواریان پنج‌شنبه 25 دی 1393 ساعت 21:40

این بهترین خبر بود که لوکیشن تغییر نمی کنه . فقط ممکنه یه کم همسایه های کانون با موضوع ما بی ارتباط باشن !
و اینکه مسابقه با موضوع مستقیم راجع به دهه فجر یه کم سخته. میشه یه عکاس دهه فجر رو دعوت کنیم.

برخورداری جمعه 26 دی 1393 ساعت 11:41

نبد 5 چقدر خوب بود
دستتون درد نکنه، خسته نباشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد