کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

یک اتفاق بزرگ در کانون فیلم: آموزش نحوه Camera Stabilizing

قبلاً گفته بودم که علت نامگذاری جلسات 5شنبه به «کشکول 5شنبه ها» چیه.

خلاصه که همونطور که گفته بودم در این جلسات، همه جور صحبتی رخ میده. از صحبت در مورد اتفاقات روز کانون تا بحث های تخصصی فنی تدوین و جلوه های وِیژه و حتی تولید انیمیشن.

علی محیط قصد آموزش فنی رو کرده که بلد نبودنش برا خیلی ها دردسر به وجود آورده: گرفتن لرزش دوبین.

هر کس این کلاس آموزشی رو از دست بده، دیگه هیچ وقت چیزی مثل این رو نمیتونه به راحتی به دست بیاره. علتش هم اینه که این داستان به صورت اختصاصی و صرف همین بحث، جایی تدریس نمیشه بلکه شاید فقط در قالب آموزش نرم افزار افتر افکت یا کل جلوه های ویژه آموزش داده بشه.

قرار هست به علت مبتلابه بودن بحث لرزش دوربین و سخت و پرهزینه بودن کار با ریل و تراولینگ، در کشکول 5شنبه ها، اولین موضوع مربوط به بحث های جلوه های ویژه که میخواد آموزش داده بشه، بحث انحصاری استفاده از این قابلیت افتر افکت باشه.

ایشالا این آموزش در ششمین جلسه از کشکول 5شنبه ها آغاز میشه. حالا البته فردا معلوم میشه که ششمین جلسه در این هفته برگزار میشه یا نه.

شکور

نظرات 7 + ارسال نظر
علی محیط چهارشنبه 17 دی 1393 ساعت 00:26

اغاز خوبی برای کار با برنامه adobe after effect هم هست

محمد مهدی اهل خیر( قربانی) چهارشنبه 17 دی 1393 ساعت 01:45

بزارید هفته بعد

زرگر چهارشنبه 17 دی 1393 ساعت 19:30

بزارید هفته بعد لطفا...

اشکان چهارشنبه 17 دی 1393 ساعت 22:40

احسنت...اگه میشه یه فیلمیم ازش تهیه کنید بزارید تو آرشیو کانون...

تو اومدی تهران به کانون سر نزدی رشتی؟
شکورم

اشکان جمعه 19 دی 1393 ساعت 03:41

والا من که اومدم زمان فرجه ها بود...فک کردم کسی نیست...کشکول پنشمبه ات را می خاستم بیام که سقف خونمون خراب شد مجبور شدم بنا بیارم و اینا... باور کن...!!! البته تا جاییکه تونستم کانون دو سه سال پیشو جمع کردم یلدا که البته بعضی ها ناز کردند و نیامدند آن خال سیاه روی پیشانی کچلشان را بیبینیم...

شکور جمعه 19 دی 1393 ساعت 12:40

تو اگه وضعیت درسی من رو داشتی، جواب تماس من رو هم نمی دادی

اشکان شنبه 20 دی 1393 ساعت 21:37

خب به خاطر اینکه من خیلی آدم مهمی هستم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد