کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

جان وین یا کلینت ایست وود

نظرات 8 + ارسال نظر
محمدمهدی رسولی جمعه 12 دی 1393 ساعت 18:21

هردو اسطوره بودن . . .
و من به هردو شدیدا علاقه دارم
واقعا تصمیم گیری آسون نیست اینجا

شهرزاد رمضانی جمعه 12 دی 1393 ساعت 19:31

کلینت ایست وود عااااااالیه

شکورم شنبه 13 دی 1393 ساعت 03:54

ساعت 4 صبحه و من دو روزه که دارم درس میخونم تا فردا بتونم روند قانونی تعقیب یه قاتل رو ارائه بدم ولی قطعاً برام جذاب تره که ببینم کلینت ایستوود بیشتر نماد وسترنه یا جان وین.

رای من با استناد به رنگو، ایستووده.

شکور

منم به دلیل سرماخوردگی همچنان بیدارم!
هرچند جان وین خیلی بزرگه اما حقیقتش واسه من نماد وسترن یعنی ایستوود با ته ریش و سیگار گوشه لبش.
اصولا واسه نسل ماها ایستوود بیشتر جذابیت داره تا وین

عطار

عماد زردکوهی شنبه 13 دی 1393 ساعت 10:01

هاکس راجب وین می گه : این لعنتی جوری تو نقشش فرو می ره که در هر نقشیم ک باشی نمی تونه تحسینتو برنینگیزه !
من جان وین

باشه*
عماد

عبقریان شنبه 13 دی 1393 ساعت 19:55

من نمیتونوم بگم بازی کدوم بهتر چون خیلی از وین فیلم ندیدم
ولی میتونم بگم جان وین و خیلی بیشتر دوست دارم

به مسئول وبلاگ دوشنبه 15 دی 1393 ساعت 23:02

آیا عکس این پست برای شما هم قابل مشاهده نیست؟
و اگر نیست، چرا راهکاری اندیشیده نمی شود؟
مشکل، یک مشکل ساده ی فنی است که با سیو کردن عکس روی هارد و دوباره آپلود کردنش، حل می گردد
شکور

اصلاحش کردم. :)
مریم حیدری

مریم حیدری چهارشنبه 17 دی 1393 ساعت 21:57

بعد از تلاش های فراوان عکس درست شد

سعید چهارشنبه 26 مهر 1402 ساعت 17:26

هر کدام به نوبه خودشان هنرمندان خوبی در نقش وسترن بودند و با هر دویشان خاطرات خوبی دارم چون خیلی علاقمند به فیلم های وسترن بودم و هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد