کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

لوکیشن/ترم بعد

سلام

1-امروز از صب کانون بودم و شنیدم که شنبه اسباب کشیه پیگیرش شدم و رفتم پیش آقای غلامی و خواستم پیگیری کنن (خودشون خبر نداشتن)!پیگیری کردن و اومدن گفتن شما هم باس برید تو پارتیشن ها ،گفتم یعنی چی؟ اینقدر ما پیگیری کردیم اخرشم این که رفتن و نیم ساعت بعد اومدن گفتن با آقای عظیمی صحبت کردن گفتن مشکل حل شده و حداقل جایی که به ما میدن اندازه جای فعلیه اما شما اون پارتیشن رو هم تحویل بگیرید که گفتم نه و در همین حین تلفنی هم از عباس شکوری مشورت میگرفتم .

 

 ساعت بیست دقیقه به یک امیر حیدری خودش رو رسوند کانون جریان رو بهش گفتم و خودم ساعت یک باس به استادم پروژه ارائه می دادم .بنابراین ریش و قیچی رو سپردم به امیر و رفتم . بعد از انجام کارم با امیر تماس گرفتم گفت با آقای نبی زاده صحبت کرده و اسباب کشی ما یکشنبه خواهد بود و گفت که آقای غلامی رو هم دیده و مجددا آقای غلامی گفته

مشکل حل شدس. و خیالتون راحت.

خلاصه جریان این بود و جدا نمی دونم لوکیشن بعدی کجاس. شنبه اگر باشید با هم صحبت می کنیم

و پیگیری.من دوازده کانون حواهم بود.

کسی هم گفت پاشید اسباب ببرید تکون  نخورید.


2- نکته بعدی این که خیلی کارا هست که باس انجام بدم  ونمیرسم .متاسفانه عجیب و غریب گرفتارم .الان درباره

موضوع گزارش فعالیت نویسی  پشت مشهدی تو وبلاگ بحث هست ، خدا بخواد اول ترم آینده دو سه جلسه مهم داریم

که یکیش مشخصا موضوع سعید پشت مشهدی هست (که زودتر از اینا باید برگزار می شد.)

.دیگری بررسی عملکردمون و برنامه های ترم بعد

و سومی جلسه ای با حضور دکتر عظیمی(تلاش میکنم.)

.حضور حداکثری بچه ها لازم هست در هر سه جلسه.


                                                                                                خوب باشید.

                                                                                                        زرگر

                                                                                               

نظرات 8 + ارسال نظر
مریم حیدری چهارشنبه 10 دی 1393 ساعت 19:53

مرسی از شما
ایشالا این ماجرای اسباب کشی نیز ختم به خیر میشه

عماد زردکوهی چهارشنبه 10 دی 1393 ساعت 19:58

خسته نباشی مرد

جهان چهارشنبه 10 دی 1393 ساعت 20:09

آقا خیلی خسته نباشید.حس مسوولیت پذریتون فوق العاده س! باریکلا

برخورداری چهارشنبه 10 دی 1393 ساعت 20:13

محمدمهدی رسولی چهارشنبه 10 دی 1393 ساعت 22:29

پسر آق علیکبر ی دونه ای
تصدقت شوم
نذار اسباب کشی بشه ک اگه بشه من دوباره باید دوربین به دست بشم فیلم بگیرم

اون که انجام میشه اوس مهدی،یه سری شاگرد تنبل داری مث خانوم صالح آبادی اونا رو آماده به کار کن.
زرگرم

محمدمهدی رسولی پنج‌شنبه 11 دی 1393 ساعت 17:18

به مسعود آق علیکبراینا
از قدیم گفتن:
تنبل همیشه خوابه!

اسدی پنج‌شنبه 11 دی 1393 ساعت 19:07

مرسی
انشالله یه جای خوب یه لوکیشن بهتر

عطار پنج‌شنبه 11 دی 1393 ساعت 19:21

خسته نباشی زرگر جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد