کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

5امین جلسه ی کشکول 5شنبه ها

عرض شود که من معتقدم اطلاع رسانی و جریان این جلسه رو به علی محیط سپردم و بهش گفتم که حداقل امروز اطلاع رسانی کنه ولی یا دچار سوتفاهم بودم یا علی محیط تنبلی کرده. به هر حال محیط بازم مشخص نکرد که این 5شنبه برنامه ی مشخصی داره یا نه و ازونجایی که من هم برای این جلسه خودم برنامه ی خاصی ندارم، بنابراین هنوز تکلیف این جلسه تعیین نشده.

ازونجایی که به نظرم یک اطلاع رسانی منطقی حداقل باید یکی دو روز قبل از برنامه باشه، لازم دونستم فعلاً در حد این پست اطلاع رسانی کنم. بنابراین تکلیف این 5شنبه هنوز روشن نشده و ممکنه که فردا قطعی بشه که جلسه ی این هفته برگزار میشه یا نه.

شکور

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد