کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

نتیجه رای گیری مسئول ارتباطات اینترنتی

طی استقبال پرتعداد رای دهندگان به رای گیری مسئول ارتباطات اینترنتی، 19 نفر رای دادند که از میان آنها 17 نفر حق رای داشتند و همه با مریم حیدری موافق بودند.

بنابراین ایشان به این مسئولیت منسوب گردید.

نظرات 5 + ارسال نظر
عماد زردکوهی پنج‌شنبه 4 دی 1393 ساعت 15:25

تبریک خدمت خانم حیدری
قصد جسارت نیست اما بنده حق رایم داشتم و به بهداد احمدی رای دادم :)

ممنون از لطفتون
حیدری ام

زرگر پنج‌شنبه 4 دی 1393 ساعت 16:42

انتخاب شایسته ای بود.

لطف دارید
حیدری ام

جهان جمعه 5 دی 1393 ساعت 04:25

شهسواریان شنبه 6 دی 1393 ساعت 12:49

به آقای زردکوهی:
خوب شد گفتید حواسم نبود، اصلاحش می کنم.

ویسپار آریانا شنبه 6 دی 1393 ساعت 22:54

آقا بنده اعلام اعتراض و آغاز کمپین می کنم! من یک رای داشتم و شواهد و اسنادش هم موجوده!

حالا،

رای من کجاست؟!

:دی

باز کشور قراره دچار چالش بشه.
حالا ببین من کی گفتم.
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد