کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

شرح ما وقع و آنچه باید گفت

سلام

عرض شود که امروز از صبح در کانون مستقر شدم و به دنبال جلسه با دکتر میراحمدی بودم ،پس از تلاش طولانی بالاخره در ساعت سه و نیم یا یک ربع به چهار حدودا من و شکور و زینل موفق جلسه با دکتر در اتاق آقای غلامی شدیم .سه ربع حدودا

 جلسه طول کشید ابتدا دو سه مورد ابهاماتی که پیش اومده بود از دکتر پرسیده شد.که دکتر پاسخ دادن و وارد بحث اصلی شدیم .لوکیشن کانون فیلم

 

 

بگذریم از این که چه صحبت هایی انجام شد ولی به خوبی دلایل نیاز کانون فیلم به یک لوکیشن خوب بیان شد

که دکتر گفتن بررسی می کنن و خبر میدن بهمون.نمی دونم بگم نتیجه جلسه مثبت بود یا نه واقعا...

صحبت های دیگری هم داشتیم که متاسفانه تایم دکتر محدود بود.

من  خیلی از عباس شکوری و زینل ممنونم که امروز اومدن.

فعالین: شکوری-زینل-خودم


امروز در جلسه احساس شد که نیاز هست که کانون فیلم رزومه ای از فعالیت هاش رو در سال های اخیر به مدیریت ارائه دهد . من و شکور و زینل هرسه دربارش پس از جلسه صحبت کردیم.من و خانوم حیدری در حال تلاش برای تهیه این گزارش فعالیت هستیم.که همینجا از خانوم حیدری به دلیل کمکشون تشکر میکنم.انشالا تا فردا تکمیل خواهد شد و من چهارشنبه تحویل مدیران خواهم داد.


من باب پست فواد هم عرض کنم همین طور که از کامنتم پیداست از پست تلقی خوبی نداشتم. اما فواد میگه شوخی بود

بهش اعتماد میکنم .با فواد صحبت کردم گفتم ای کاش خوب رفع تفاهم میکردی که متوجه شدم دچار مشکلاتی شده

،شخصی البته،بنابراین نمی خوام بش فشاری بیارم که بیاد توضیحاتی بده و امیدوارم زود اوضاعش ردیف شه.


اما میشه در جهت شوخی خیلی پست های بهتری گذاشت و نه پستی که حتی سهوا داشته باشه روندی رو مسخره کنه

بنابراین در جهت جلوگیری عرض میکنم: به هیچ وجه نمی خوام رفتارهایی دیده بشه از این به بعد که حتی سهوا  باعث مسخره کردن یا لطمه به کانون فیلم بشه.



نظرات 10 + ارسال نظر
شکورم دوشنبه 1 دی 1393 ساعت 23:01

مثبت، بچه مثبتیه. من که باهاش تماس گرفتم برای این بود که جلوی اتفاقاتی که میتونه منجر به دلخوری بشه رو بگیرم. و ری اکشن خوبی هم ازش دیدم. خودت شاهد بودی زرگر. اگه مشکلی تو تماس بود همینجا بگو.

ولی ری اکشنش در وبلاگ، متفاوت با ری اکشنش تو تلفن بود!

به نظرم مثبته مثبت، باس از بچه ها و رفقاش و آدمایی که قبولشون داره یه صحبت شفاهی بکنه، شاید حواسش به یه چیزهایی نیست و نیازی به این ری اکشن های تکانشی وجود نداشته باشه.

*به جای «از»، بخوانید «با»
شکور

Plus دوشنبه 1 دی 1393 ساعت 23:15

لطفا رجوع کنید به پست خودم
مفصل توضیح دادم
در ضمن ببخشید انقدر ایراد انشایی و جمله بندی داره...
تمرکز نداشتم

یا علی

مریم حیدری دوشنبه 1 دی 1393 ساعت 23:22

اول که خواهش میکنم و کاریه کهاز دست من بر میاد
دوم اینکه ایشالا اتفاقای خوب بیافته
و ممنون و خسته نباشید همگی

محمد مهدی اهل خیر( قربانی) دوشنبه 1 دی 1393 ساعت 23:40

ممنون و خسته نباشید

شکور سه‌شنبه 2 دی 1393 ساعت 00:01

این کار، یکی از سنگین ترین کارهاییه که دبیر داره انجام میده و قطعاً اونقدی که داره براش زحمت میکشه، دیده نخواهد شد.
کلاً سنگینی تمام تلاش هایی که مربوط میشن به زیرساخت های کانون، کمتر از بقیه ی تلاش ها درک میشن.
دست زرگر درد نکنه که امروز صرفاً برای همین داستان از صبح تا ساعت 5 تو این ایام امتحانا اومده بود دانشگاه و یه کلمه هم نتونست تو این مدت درس بخونه.
ایشالا که کانون هیچ کدوم از زحمت کش هاش رو از زحماتی که براش کشیده (البت به ناحق نه از روی سوتفاهم) پشیمون نکنه.

شکورم

برخورداری سه‌شنبه 2 دی 1393 ساعت 10:24

مرسی

فردین سه‌شنبه 2 دی 1393 ساعت 10:57

به امید یک لوکشین ترو تمیز

Faranak Nejati سه‌شنبه 2 دی 1393 ساعت 11:40

خسته نباشید همگى

پرنیان فلاح سه‌شنبه 2 دی 1393 ساعت 12:01

بسیار خوب، دست شما و بقیه درد نکنه، در ضمن خسته نباشید، امیدوارم نتایج خوبی حاصل بشه.

اسدی سه‌شنبه 2 دی 1393 ساعت 20:49

ممنون و خسته نباشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد