کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

دیالوگ های ماندگار / مهدی قربانی اهل خیر

- مهدی یادم رفت فیلمی که خواستی رو برات بیارم.

مهدی قربانی اهل خیر: مسخره ای مارو؟

(مفهوم: مارو مسخره کردی؟)



- مهدی یه ساعت لوکیشن وای می ایستی برم و بیام؟

مهدی قربانی اهل خیر: آخه من کارم.

(مفهوم: نمیتونم. کار دارم)



- مهدی حالت چیطوره؟

مهدی قربانی اهل خیر: خیلی.

(مفهوم: نامعلوم)



شکورم

نظرات 18 + ارسال نظر
cv'v یکشنبه 30 آذر 1393 ساعت 23:21

حاجی n تاس از فردین بپرس جمع کرده،مجید هم چندتا جدید داره.
مهدی هنگام بازی pes،وقتی گل زده گفته : yes he is goal.!!!!!!!

باز منم،alt+shift نزده بودم.
زرگرم
-----------------
یا ابالفضل.........
خوب بنویسید خوب!
چرا ما رو از این نعمات الهی محروم می کنید
شکورم

------
اقای زرگر این کامنت عالیه یعنی اقای cv'v
مسخره ایم شما رو

حیدری بودم
-------------
زشته خانم. هیچ وقت، هیچ کس رو مسخره نباشید.
شکور

مریم حیدری یکشنبه 30 آذر 1393 ساعت 23:32

اقای قاسمی یه لیست بلند و بالا داره

نامرد چرا نشرش نمیده؟ احتمالاً به فکر چاپ کتاب و درآمد زائیه. می دونه که خوب فروش خواهد کرد.
شکور

----

به شخصه دیدم تو گوشیشون دارن

بازم حیدری بودم

???????? یکشنبه 30 آذر 1393 ساعت 23:43

اینا در قبال نسکافهه مثل پرش عضلست در برابر رانش زمین

سیاهی کیستی ؟

مریم حیدری
----------
الان بحث، بحث الفاظشه.
بحث افعالش که خودش دنیای مجزائیه
شکورم
---------------
عمادم


---------
با تشکر
حیدری ام

زهرا شاهتوری دوشنبه 1 دی 1393 ساعت 00:39


عالی بود آقای شکوری بازم اگه هست بنویسید
که به قول خودتون با هم بهم بخندیم

کامنت های دیگرانم عااالی

جهان دوشنبه 1 دی 1393 ساعت 01:29

سوتی ای که در قبال بنده دادن که فوق العاده بود!!!!!!
اوووففففف!!!

و البته بدتر از اون سوتی بعدیش بود که مثلا خواستن رو قبلی ماله بکشن!!!!
جهان

---------------
اصلن یه وضع غریبی!!!!!!!!!!! خانم وقتی خود سوتی رو نمیگید، به درست کردنش هم می پردازید؟
این چه وضعشه دیگه!

شکور

سعید پشت مشهدی دوشنبه 1 دی 1393 ساعت 01:35

محمد مهدی اهل خیر( قربانی) دوشنبه 1 دی 1393 ساعت 01:54

اقا چه وضعشه!!!!!!!
کپی رایت ما چی میشه!؟
حداقل با مدیربرنامه هام هماهنگ میکردید!!

هماهنگ شدس ,
روتو ننداز روش: داشتیم پی اس میزدیم که یهو مهدی بخاطر اینکه من جلو مانیتورو گرفته بودم داد زد, روتو ننداز روش , قبول نیست , آخه یه گل بهش زدمD;
فردینم

فردین دوشنبه 1 دی 1393 ساعت 02:01

۱. دیرم ام میشه
۲. دارم از خواب میمیرم
۳. مسخره ای ما رو
۴. مهدی حالت چطوره؟ خیلی
۵. من از بود سیگار خوشم نمیاد
۶. فردین من اگه تو رو نداشتم, تو هم منو نداشتی
۷. بزن پشت ببین کجاعه (زنگ بزن پشت مشدی ببین کجاست)
۸. روتو ننداز روش
۹. شتر موز
۱۰. از من بعیدم
۱۱. دمت بخیر
۱۲. تو دمو میبینی , من بازدمو
۱۳. آب خودشو از گلیمش نمیتونه بکشه بیرون
۱۴. یه قطره از خرس بکنی غنیمته
۱۵. He is goal
.
.
.
و این داستان ادامه دارد

حاجی کبود شدم از خنده!
جدن کبود شدم!
اشکم در اومد!
کاش معنی هاش رو هم می نوشتی. مثلاً من اصلاً نفهمیدم دیگه منظورش از «روتو ننداز روش» چی بوده دیگه!
ناکس چرا زودتر ننوشتی این ها رو!!!!!!
بینیویس!
کلکسیون رو کامل کن
تکمیل که شد یه ترمینولوژی بیرون میدیم
شکورم

شکور دوشنبه 1 دی 1393 ساعت 02:17

به شخصه دوست دارم قربانی در تحصیلش موفق باشه
تو نمراتش بترکونه
مستقیم وارد ارشد بشه
ارشدش رو هم با تیز و بزی سریع تمام کنه
موضوع پایان نامه اش رو مفصل و پرچالش انتخاب کنه
پایان نامه رو تکمیل کنه
برسه به دفاع. بره تو جلسه دفاع از پایان نامه جلوی صدتا استاد کله گنده
مام بیایم دفاعش رو ببینیم

چهره ی استاتید دیدنی خواهد بود
شکور

شکور دوشنبه 1 دی 1393 ساعت 02:20

جلسه ی دفاع از پایان نامه

استاد: روی تحلیل روانشناختی اکت های عصبی کودکان بین سه تا 5 سال بر اساس چه معیاری تحقیقاتت رو به این نقطه رسوندی که ادعا میکنی این اکت ها بر اساس فعل و انفعالات شیمیایی هورمونیه نه عصبی؟

مهدی قربانی اهل خیر: خیلی


جهان

فردین دوشنبه 1 دی 1393 ساعت 02:22

به شکور
دایی اینایی که تو کامنت قبلی اوردم اندکی از بیانات شیخ الکانون اهل خیره
بزار لیستم کامل شه , یه کتابچه مینویسم , روتو ننداز روشو هم تو پاسخ به کامنت قربانی توضیح دادم
راستی یه مورد دیگه:
داشتیم تو اتاق کناری کانون پی اس میزدیم , که خانم نجاتی اومدنو پرسیدن: کی کدومه؟ ینی کی کدوم تیمه
اهل خیر در پاسخ فرمودندی: من!!!!!!!!!!!!!




من امشب سر به بیابون میذارم
شکورم

شهسواریان دوشنبه 1 دی 1393 ساعت 09:23

از دست شما ! موجبات بسیار خنده و شادی فراهم شد

زهرا شاه توری دوشنبه 1 دی 1393 ساعت 09:51



فقط این "دارم از خواب میمیرم" کجاش سوتی بود؟؟
ای خدا.جای من خالی.

اینا رو باید خود اقای قربانی بگن اخه اینجوری مزه نمیده :)
جاتون واقعا خالی

بازم حیدری ام

فردین دوشنبه 1 دی 1393 ساعت 10:11

به شاه توری
منظورش اینه که بی خوابی داره اذیتم میکنه

اسدی دوشنبه 1 دی 1393 ساعت 14:07

آقا من دارم نفس عمیق میکشم احساس میکنم خون به مغزم نرسیده بس که خندیدم دیگه بیشتر از این در توانم نیست بخندم
مورد 6و7 فوق العاده بود
مورد 12 هم خوب بود .
اون "ما هر روز داریم این کارو میکنیم بازم این کارو بکنیم " هم هست.

یه چیز دیگه خیلی از دانشمندان بزرگ هم از نظر مردم عادی خنده دار میومدن
اسدی

محمد مهدی اهل خیر( قربانی) دوشنبه 1 دی 1393 ساعت 16:10

واقعا خیلی.
عماد راست میگه قضییه نسکافه رو بنویسید بخندیم.

پرنیان فلاح دوشنبه 1 دی 1393 ساعت 18:10

وای من یک ساعته دارم میخندم، با اون چیزایی که آقای قاسمی نوشتن دیگه کامل شده، وای عالیه واقعا

من دوباره رفتم پست و کامنت آقای قاسمی رو خوندم، نتونستم نگم که دارم میمیرم از خنده!
فلاح

به مسئولین وبلاگ دوشنبه 1 دی 1393 ساعت 23:52

در این رابطه یه نظرسنجی گذاشتم
شکورم

اکیه

مریم حیدری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد