کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش فعالیت و سخنی دیگر

سلام به همه با توجه به اینکه مسئولیت وبلاگ فعلا به عهده ی من هست خواهش میکنم همه این پست رابخوانند 

 اتفاق غیر قابل توضیحی که قبلا هم چند باری افتاده  و دلیلش هم مشخص نشده حذف یکسری نظرات هست که امروز هم مجددا اتفاق افتاده و چند تا از نظراتی که در انتظار تایید بودند به زباله منتقل شده بودند .

امیدوارم این آخرین بار باشد که مسئولی بخواهد این نکته را تذکر بدهد .  هیچ یک از اعضا به غیر از مسئول وبلاگ  حق حذف و یا حتی تایید نظرات را ندارند .خواهش میکنم توجه کنید.


- نکته ی دوم اینکه برگه ی شیوه نامه ی استفاده از کتابخانه به روز رسانی شده .لطفا جهت استفاده از کتابخانه شیوه نامه را مطالعه بفرمایید .


فعالین : کیمیا برخورداری - سید بهداد احمدی - خودم -


والسلام 

نظرات 4 + ارسال نظر
زرگر یکشنبه 30 آذر 1393 ساعت 18:46

درود به هر سه نفر

درود برشما


حیدری

جهان یکشنبه 30 آذر 1393 ساعت 19:14

بابا مریم جانم
من نظرمو خودم حذف کرده بودم.
تا قبل تایید میشه نظرو حذف کرد.
خواستم حذف دایم کنم وقت نشد!!!

ولی دوتا نظر دیگه غیر از نظر شما، حذف شده بود که نویسنده هاشون حذف نکرده بودنشون.
شکور
____
فقط نظر تو نبود پریسا جانم ببخش. دیگه موقع بازیافت نمیدونستم که تو خودت حذف کردی که بازیافتش نکنم. چند تا از نظرا پاک شده بود که مربوط به چند نفر از اعضا هم بود حتی نظر خودمن :/

حیدری بودم
__________
اوه اوه! چه بد!
خوشحال شدم فک کردم فقط منظورت کامنت من بوده خواستم بگم مشکلی نیست! ولی انگار هست!
جهان

اسدی یکشنبه 30 آذر 1393 ساعت 22:25

چه کسی نظرات را حذف میکند در چند ترم اخیر هیچوقت معلوم نشد این نظرات رو کی حذف میکنه ؟

دخترم اگه میدونستیم که خوب بود
حیدری

محمد مهدی اهل خیر( قربانی) دوشنبه 1 دی 1393 ساعت 01:39

خسته نباشید

خیلی ممنون

حیدری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد