کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

خبر و گزارش فعالیت

1-سلام ،عرض شود که امروز متوجه شدم که بنایی و تغییرات در ساختمان امور فرهنگی شروع شده،صحبت اقای غلامی هم با آقای عظیمی نتیجه نداده و همچنان سر تصمیم قبلی یعنی انتقال محل کانون به جایی که کوچکتر و دور از شان کانون فیلم هست،هستند.بنابراین از این به بعد ما باید تلاش کنیم.به دنبال جلسه با دکتر میراحمدی با حضور تعدادی از اعضاهستم و مشورت هایی هم داشتم.مطمئنا تمام تلاشم رو برای گرفتن جایی در شان کانون فیلم خواهم کرد.

فعالین :عباس شکوری-امیر حیدری-خودم


2-با طرح کلاس گریم خانم فلاح موافقت شد و به ایشان اطلاع داده شد ،که انشالا در ترم آینده کلاس برگزارشه.

نظرات 6 + ارسال نظر
پرنیان فلاح شنبه 29 آذر 1393 ساعت 20:37

با تشکر بسیار از آقای زرگر، من پیگیر هستم، باشد که دوستان در تبلیغات من را یاری دهند

برخورداری شنبه 29 آذر 1393 ساعت 20:46

بنایی ؟!!!
میذاشتن نقل مکان میکردیم بعد!

عماد شنبه 29 آذر 1393 ساعت 22:58

ایشالا که خیره
در پروژه خانم فلاح همه جور کمک خواهم کرد

مریم حیدری شنبه 29 آذر 1393 ساعت 23:55

ای بابا

پرنیان فلاح یکشنبه 30 آذر 1393 ساعت 09:33

به آقای زردکوهی
لطف میکنید، دست شما درد نکنه

ویسپار آریانا یکشنبه 30 آذر 1393 ساعت 15:31

درود.

به تازگی متوجه شدم این آقای عظیمی که میفرمایید، همانا استاد زبان خارجه کذایی من هستن. (البته با توجه به پایان ترم، باید گفت بودن.)

از من می‌شنوید، از مذاکره با ایشون به جایی نمی‌رسید. به علاوه که ایشون رفیق فابریک دکتر طهرانچی هم هستن.

خلاصه که الان دعا از همه چیز موثر تره...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد