کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

سیستم جدید برای کانون؟

با عرض درود

شاید من این چند وقت حضورم در کانون فیلم کمرنگ‌تر از گذشته شده باشه، اما همچنان پیگیر گرفتن سیستم جدید برای کانون هستم. لذا روز یکشنبه صحبت‌هایی با آقای گودرزی انجام دادم و ایشون گفتن که خوشبختانه با درخواست اولیه موافقت شده و قراره فاکتوری تهیه بشه تا موارد مورد نیاز تأمین بشن. قرار شد من شنبه باز هم مراجعه کنم تا ببینیم که چه شده. امیدوارم که این اتفاق میمون رخ بده تا از شر سیستم فوق‌العاده خسته فعلی (که من دیگه راهکاری برای بهبودش به ذهنم نمی‌رسه) خلاص بشیم.

شب و روزتان خوش

نظرات 4 + ارسال نظر
زرگر سه‌شنبه 25 آذر 1393 ساعت 23:52

دستت درد نکنه،حاجی پاشو بیا یه روز تکلیف اون ایمیل ها رو واسه ما روشن کن.

عیقریان چهارشنبه 26 آذر 1393 ساعت 22:50

دستت درد نکنه هر موقع خواستی سیستم و عوض کنی به من خبر بده که بتونم صف دانلودا رو درست کنم و یه کپی بگیرم ازش

معین یوسفی پنج‌شنبه 27 آذر 1393 ساعت 16:04

سلام ببخشید میشه دقیقا توضیح بدید کدوم بخش از سیستم به ارتقا نیاز داره؟ ظرفیت هارد یا چیزای دیگه؟

علی عبدی پنج‌شنبه 27 آذر 1393 ساعت 22:54

به جناب زرگر: چشم
به جناب عبقریان: چشم
به جناب یوسفی: هارد دیسک و دی وی دی رام نیازی به تغییر ندارن. بخش‌های اصلی که باید ارتقا پیدا کنند برد اصلی، پردازنده و حافظه RAM هستند. به خصوص برد اصلی که فقط از حافظه‌های DDR2 پشتیبانی می‌کنه که دیگه باید گفت نسلشون منسوخ شده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد