کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

نمایشگاه عکس دانشگاه یزد

امروز از طرف دانشگاه یزد با من تماس گرفتن و گفتن قصد برگزاری 

نمایشگاه عکس دارن به این شکل که بقیه دانشگاه های کشور هم

شرکت کنن،مثلا دانشگاه شریف قبول کرده شرکت کنه،آِیا کسی قبول میکنه

به شکل یه پروژه بیاد در دانشگاه مسابقه برگزار کنه و چند عکس منتخب رو 

بفرسته یزد؟،آخرین مهلت ارسال عکس هم احتمالا تا حداکثر اواسط بهمن

هست،اصلا کلا موافقید؟نظرتون چیه؟

نظرات 4 + ارسال نظر
شهسواریان سه‌شنبه 25 آذر 1393 ساعت 18:50

موافق ! مهلتش یه جوریه ... یعنی زمان بندیش با امتحانا و حضور دانشجوها در دانشگاه که بخوان مطلع بشن تداخل داره. این مشکلی ایجاد نمی کنه؟

اتفاقا مهلتش رو گفتن تا اواخر دی،گفتم چه وضعیه
بچه ها که دانشگاه نیستن ،با چک و چونه تا وسطای بهمن کشوندمش. شما برگزار می کنید؟
زرگرم

پیروزبخت سه‌شنبه 25 آذر 1393 ساعت 19:22

وااااااااااااااااای دانشگاه یزد
چه سعادتی
این فرصتو مغتنم بشماریم و از دستش ندیم

شکور سه‌شنبه 25 آذر 1393 ساعت 21:08

تو چرا پست هات رو اینطوری می نویسی؟
چرا خطوط رو کامل نمیکنی؟
الان خودت مسئول اصلی وبلاگی. این چه طرز نوشتنه قناری؟
شکورم

بلی انشالله از دفعه بعد درست مینویسم.
زرگرم

شهسواریان چهارشنبه 26 آذر 1393 ساعت 10:39

من برگزار می کنم فقط اینکه بعد از امتحانام (16 دی) میتونم پیگیری کنم :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد