کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

توجه: نزدیکی جشنواره فجر

با توجه به اینکه جشنواره فجر نزدیکه ،و این که اگر کانون مطابق روال دو سه 

 سال گذشته تعدادی بلیط برای اعضا تهیه کند،لازم است که روشی برای 

توزیع بلیط ها داشته باشیم.میخوام که هر کسی هر پیشنهادی داره بیاد و اعلام کنه 

تا روش فکر بشه.که انشالا دیگه قضایای پارسال تکرار نشه که صرفا در مواردی از روش مورد 

نظر انتقاد میشد ولی راهکاری داده نمیشد.

نظرات 3 + ارسال نظر
پیروزبخت سه‌شنبه 25 آذر 1393 ساعت 19:24

شاید باشند کسانی که این ترم فعالیت نکردن ولی ضمن عرض شرمندگی بر آنند تا در ترم آتی پر قدرت برگشته و احیای شرف کنند
یجوری لحاظ کنید مارو هم

به خانم فلاح جمعه 28 آذر 1393 ساعت 02:42

با اینکه روش پیشین، پیشنهاد خودم بود، و منتقدین هم فقط نقد میکردن و راهکار نمی دادن، من خودم به فکر یه راهکار جدید هستم که بر اساس تفکرات اشکان توپشکنه.
امیدوارم بتونم ارائه اش کنم و مشکلاتش از راهکار قبلی کمتر باشه

شکورم

پرنیان فلاح جمعه 28 آذر 1393 ساعت 12:03

به آقای شکوری:
این نظری که گذاشتید به من هستش، من رفتم کامنت هارو دیدم، من چیزی پرسیده بودم آیا?

اشتباه بود. به نویسنده ی پست بودش.
شکورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد