کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش فعالیت : دالانی که به هر طریقی از درونش گذشتیم !!

دالان هم به پایان رسید .

هرچند مثل اسمش ما رو دچار شوک های زیادی کرد . از دیر آماده شدن بنر ها گرفته تا نرسیدن نسخه ی نهایی ُ از دست دادن تماشاگر و مصادف شدنش با جشنواره ی وحشت و ...

النهایه این اکران هرچند با تماشاگر کمتر نسبت به هفته ی گذشته اما صورت گرفت . جلسه ی نقد و بررسی بعدش هم از نقاط قوت به حساب میومد .

قصدم این بود که گزارش فعالیت رو به همراه عکس های اکران با هم بذارم که متاسفانه به دلیل عدم دسترسی به فایل های عکس این امر رو به بعد موکول می کنم و فقط لیست فعالین رو اعلام می کنم

  


فعالین پوسترینگ هفته ی گذشته و این هفته :

رهبری (هردو هفته)

خودم (هردوهفته)

فلاح

مرادپور

جهانی

عبقریان

طوقیانی

ارشادی 

قربانی

مشهدی

بهداد


فعالین طراحی پوستر و سانسور نسخه نهایی :

برخورداری

قربانی


فعالین روز اکران :

عطارپور

مراد پور

جهانی پور

خاقانی

زارعی

یوسفی فرد

شهسواریان

اسدی

توسلی

برخورداری


مدیر اجرایی :‌زردکوهی







نظرات 8 + ارسال نظر
جهان چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 00:15

بسیار خسته نباشید

شکور چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 00:34

اولین اکرانت با دردسر بود
ولی اونطور که شنیدم، یه فیلم غلیظ بود.
ایشالا که غلیظ باقی می مانی قناری.
به امید پروژه ی تارانتینو و فیلمت.
شکور

شهرزاد رمضانی چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 01:25

بسیار فیلم قشنگ و خوبی بود بخصوص نقد بعد از اکران فیلم که بسیار عالی بود ولی یه چیزی که من و فکر کنم همه کسایی که فیلمو با علاقه نگاه میکردن اذیت کرد ترک سالن در طول فیلم توسط بیننده ها بود. یه پیشنهاد دارم: به نظرم اگه تو پوسترا در کنار اسم فیلم، اسم بازیگرای اصلی، جوایزی که فیلم گرفته، یه خلاصه ی یک یا دو خطی راجع به فیلم، نوع ژانر و بخصوص چند تا اسکرین شات از فیلم بزارین خیلی در جذب بیشتر تعداد بیننده ها تاثیر میزاره.مسلما وقتی همه ما مثلا میخوایم یه فیلمیو دانلود کنیم اول یه سری اطلاعات مثل همونایی که مثال زدمو راجع به فیلم جویا میشیم چون وقتمون واسمون ارزش داره و حتما تعداد زیادی از بچه ها هستن که زیاد اهل فیلم دیدن نیستن که البته تعدادشونم تو دانشگاه کم نیست واسه جذب چنین افرادی چیزی بیشتر از چند تا پوستر که فقط اسم فیلم و زمان اکرانش نوشته شده لازمه. به نظرم یکی از راه هایی که میشه بیینده های بیشتری جذب کرد همینه( البته تاکید بیشترم روی داشتن یه خلاصه ای از فیلم در پوستراس )اینجوری همه یه دید کلی راجع به فیلم به دست میارن که هم به درک بهتر فیلم کمک میکنه هم باعث میشه کسایی که این مدل فیلمارو دوست ندارن نیان اینجوری تعداد افرادی هم که در طول فیلم سالن و ترک میکنن کمتر میشه.
این فقط یه پیشنهاده البته عذر میخوام که یکم طولانی شد راستش این اولین فیلمی بود که تو دانشگاه میدیدم و واقا از این همه کم استقبالی تعجب کردم سعی کردم علتشو بفهمم که این موضوع به ذهنم رسید(عدم داشتن یه دید کلی راجع به فیلم) فکر کردم شاید اینجوری بشه یکم از اتفاق افتادن دوباره این جور مسایل جلوگیری کرد.

خیلی ممنون از وقتی که گذاشتید هم برای فیلم هم برای نوشتن . دقیقا من زمان اکران هم مساله به ذهنم رسید که روی هرپوستر حداقل ذکر ژانر و سبک و همچنین رنگی یا سیاه و سفید بودن فیلم باید لحاظ بشه (لاقل در پروژه های آتی خودم) که دیگه مشکلاتی از این دست رو نداشته باشیم
هرچند من معتقدم با همه این شرایط فقط می شه از بی نظمی های موجود کم کرد وگرنه متاسفانه همونطورم که تو جلسه گفتیم استقبال از این دست فیلم ها بشدت کمه
عماد
________
خانم بیاید عضو کانون شید!!!
به شخصه مشتاق دیدارتون هستم :)
خانوم جهان

شهسواریان چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 11:32

مریم حیدری چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 15:58

همگی خسته نباشید

شهرزاد رمضانی چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 21:38

به اقای زرد کوهی: بله موافقم با اینکه علتشو نمیفهمم ولی کاملا درسته که این مدل فیلما زیاد مخاطب نداره ولی به نظرم میشه راهی واسه جذب مخاطب پیدا کرد
به خانم جهان:چشم

چشمت بی بلا
جهان

عطار پنج‌شنبه 20 آذر 1393 ساعت 00:12

خسته نباشید فراوان به همگی

مرادپر شنبه 22 آذر 1393 ساعت 17:36

ایشالا اکران های بعدیتون بهتر و راحت تر و با تماشاگرای بیشتر...

به به خانوم مرادپر!!!!!
احوال شما؟
جهان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد