کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

نقد،خبر،تشکر و...

۱-نقد به علی عبدی وارده که نمیبینیمش تقریبا و با توجه به این که مسئول کامپیوتر هست 

باس چند وقت یکبار حداقل برا سیستم هم شده کانون  بیاد،نکته دوم این که علی جان به من  

گفتی ایمیل های جدید رو اضافه کردی اما تعداد ادرس های ایمیل همچنان 365 تاست،جریان چیه؟ 

نکته بعدی این که حاجی معاون داری ؟! 

 

2- البته که از این موضوع حدود 50 روز میگذره و دیگه اعلام فعالیت خسته نباشید بی فایدس 

اما باس نقد رو به خانم باقری   هم به خاطر مدیریت عجیب و غریب و پروژه خسته نباشید و 

هم عدم اعلام فعالین این پروژه وارد کنم.  

 

3-من باب جلسه با سرپرست جدید امور فرهنگی سه بار پیگیری شده،لیکن ایشون در این ترم با  

برنامه نامشخصی حضور دارن و فعلا جلسه با ایشون مقدور نیست. فعالین: خودم.!

 

4-طی صحبت جدیدی که دیروز با آقای غلامی داشتم احتمال زیاد تا ده روز آینده جا به جایی 

کانون ها رخ خواهد داد،دیروز به همراه مهدی قربانی مکان جدید مورد نظر امور فرهنگی رو دیدیم 

(از پشت شیشه) که خب جای مناسبی برا ما نیست.قطعا باس تلاش کنیم برای جای بهتر و بزرگتر. 

 

5-فک میکنم مسلمه که همه بچه ها از موفقیت همدیگه در پروژه ها خوشحال میشن چون 

آخرش اسم کانون وسطه  و این که قطعا موفقیت در پروژه ها مدیونه زحمات بچه هاس 

و بعد اینکه اگر ضعف در مدیریت همدیگه موقع مدیریت پروژه ها میبینم خیلی راحت میتونیم 

تذکر بدیم نه  موقعی که کار از کار گذشت.  من باب بحث اخیر در وبلاگ عرض کردم . 

 امیدوارم دیگه همچین بحث هایی در فضای وبلاگ رخ نده.  

6 -ودر اخر تشکر بسیار از خانم فلاح بابت حضور مستمر و بسیار خوبشون در کانون 

که هم توی پروژه ها خیلی کمک میکنن و هم این که پس از اکران خوبشون در ترم گذشته 

بزودی قصد برگزاری کلاس گریم هم دارن.ایشالا که همین طور عالی ادامه بدن ... 

 

 

                                                                                              خوب باشید 

                                                                                                  زرگرم

 

نظرات 11 + ارسال نظر
به زرگر پنج‌شنبه 13 آذر 1393 ساعت 23:56

در مورد لوکیشن جدید فقط باس بگم دردسر پشت درد سر

در مورد خانم فلاح به نظرم باید اون عکس سرماخورده ی بازمانده ی کوزووو ایه خانم فلاح رو برای بقا و ارتقای کانون روی دیوار نصب کنیم. همچنین به نظرم باید ایشون یه کلاس فن بیان هم برا اعضا برگزار کنن که بسیار عالی میشه

و در آخر. حاجی این لفظ «خوب باشید» می دونی در گذشته ی کانون یه تیکه کلام خیلی خاص و قدیمه؟ یه سرچی بکن... شنیدن این کلام از تو اتفاقات خاصی رو در من ایجاد میکنه. مخصوصاً همراه با سبیلت و مسائل دیگه که تو نمیتونی باور کنی.

شکور

جهان پنج‌شنبه 13 آذر 1393 ساعت 23:58

عماد زردکوهی جمعه 14 آذر 1393 ساعت 09:10

برخورداری جمعه 14 آذر 1393 ساعت 12:25

به شکور جمعه 14 آذر 1393 ساعت 13:18

من والا هیچ منظور خاصی جز اینکه برای کسی که پست رو خونده ارزوی خوب بودن
بکنم ندارم.

زرگرم

نترس پسرجان.
فقط میخواستم بدونی چه حس نوستالژِیکی بهم دست داد و البت بازم روی بحث «تکرار دوره ای اتفاقات و حالات کانون» تاکید کنم

شکور

به شکور جمعه 14 آذر 1393 ساعت 13:20

من والا هیچ منظور خاصی جز اینکه برای کسی که پست رو خونده ارزوی خوب بودن
بکنم ندارم.

زرگرم

پرنیان فلاح جمعه 14 آذر 1393 ساعت 14:23

اوه اوه چه خبره، اصلا من همینطور دارم عرق شرم میریزم، خجالت زده میکنید، اختیار دارید

با بیان خاص خودشون بخونید
شکور

علی عبدی جمعه 14 آذر 1393 ساعت 15:31

با درود
عرضم به خدممتون که گرفتاری ها به طرز ناراحت‌کننده‌ای زیاد است و وقت کم. البته بنده باز هم هر از چند گاهی سر می‌زنم به کانون منتها کمتر وقتی شده که کسی باشه. اما به روی چشم بنده سعی می‌کنم زین پس بیشتر بیام... البته این رو هم بگم که من هفته‌ای دو بار میام امور فرهنگی تا پیگیر سیستم جدید کانون باشم و امیدوارم که شنبه این هفته بالاخره به یه نتیجه‌ای برسیم.
در مورد معاون هم بله معاون بنده خانوم باقری هستند که ابتدای ترم در سمتشون تمدید شدن.
در مورد ایمیل‌ها هم من مطمئنم که وارد کردم. البته الان همه اون کاغذها جلوی روم هستن ولی از وارد کردنشون مطمئنم و حتی ایمیل زمان جلسات کانون (در دوره مسئولیتم) رو هم فرستادم و همچنین ایمیل اکران خسته نباشید. یک بار با هم چک می‌کنیم تا مطمئن بشیم.
قربان شما

ممنون از جوابت علی جان.ایشالا گرفتاری هات کم بشه
و بیشتر ببینیمت.نامه سیستم جدید منتظر تایید دکتر
عظیمی هست فقط.
زرگر
__________
با بنده چک بفرمایید بی زحمت.
ممنون
جهان

شهسواریان جمعه 14 آذر 1393 ساعت 19:10

چرا بدشانسی آخه؟ حالا که معاون لوکیشن شدم باید جاش عوض شه ؟

پرنیان فلاح جمعه 14 آذر 1393 ساعت 22:10

دقیقا آقای شکوری درست گفتند، با لحن خودم!

asadi جمعه 14 آذر 1393 ساعت 23:29 http://nicegierl.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد