کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش فعالیت / دومین جلسه از کشکول 5شنبه ها

مطابق برنامه، جلسه تشکیل و فیلم های هم سرایان از کیارستمی، ششلول از مارتین مک دونا و بمب آماده ی انفجار از تیم دانشجویی دانشگاه ولز با تدوین خانم کوزه چیان مورد تحلیل قرار گرفت، بسی لذت بردیم و وقتی برای کارهای دیگه باقی نماند.

فعالین: 

 

خانم کوزه چیان که چند ساعت اسیر ترجمه ی زیرنویس شدن

خانم طلاکوب که فیلم بمب رو رسوندن به من

خودم که فیلم رو زیرنویس کردم

امیر حیدری که لب تاب آورد و بحث های فنی

مهدی قربانی و خانم مرادپور که پروژکتور هماهنگ کردن 


در جلسه من و حاج خانم تدریس و امیر حیدری و خانم مردیها و خانم کوزه چیان و عماد و خانم طلاکوب و جواد شالیکار و خانم برخورداری حضور داشتیم. در آخر علی محیط هم از پادگان خودش رو به ما رسوند.

شکورم.

نظرات 4 + ارسال نظر
عماد زردکوهی پنج‌شنبه 13 آذر 1393 ساعت 23:06

آقا بسی لذت بردیم مخصوصا قسمت پیشنهاد کورس تو به خانم کوزه چیان . باشه که بیان و تجربیاتشونو مطرح کنن

عطار پنج‌شنبه 13 آذر 1393 ساعت 23:19

زرگر پنج‌شنبه 13 آذر 1393 ساعت 23:49

خسته نباشید .ایشالا قسمت شه منم بتونم شرکت کنم در این جلسه ها

asadi جمعه 14 آذر 1393 ساعت 18:13 http://nicegierl.blogfa.com


اگه فیلم ها برای کسایی که نتونستن در کلاس شرکت کنند در آرشیو گذاشته بشه ممنون میشم

به غیر بمب، بقیه اش تو آرشیو هست.
بمب رو به خانم کوزه چیان گفتم که اگه می تونن بذارن تو آرشیو
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد