کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

صورتجلسه و نتیجه ی جلسه ی خاص داوری مربوط به درخواست مثبت

مطابق با پست 1 جناب مثبت مبنی بر درخواست خسارت نسبت به اموال مفقود شده در حین تولید فیلم دوراهی به مدیریت سعید پشت مشهدی، عطف به پست 2، تیم داوری تشکیل شد و بعد از صحبت های مفصل و بررسی علل و عوامل قطعی و ممکن در وقوع این اتفاق، هیئت مذکور به نتیجه ی ذیل رای داد: 

 


1- خانم توکلی به علت عدم رعایت عرف معمول در وظایف بازیگر در حفظ آکساسوآر 50 درصد مسئول جبران خسارت بر اساس قصور و تقصیر مستقیم


2- سعید پشت مشهدی به علت عدم ایجاد فضای لازم برای حفظ اموال اعضای تیم اجرایی و عدم تذکرات لازم به تیم برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقات و همچنین دلالت دادن خانم توکلی به استفاده از یکی از کیف های اعضای تیم، 50 درصد مسئول جبران خسارت بر اساس قصور و تقصیر غیرمستقیم

 

در ادامه در اجرای تصمیم تیم داوری که به موجب پست اخیر برای اعضا و خود شخصیت حقوقی کانون لازم الاتباع است، تیم داوری من باب مساعدت با مدیر اجرایی تولید دوراهی، سعید پشت مشهدی، در پرداخت خسارت، مقرر کرد که مسئولین پرداخت جبران خسارت اختیار دارند وظیفه شان را به وسیله ی اجرای پروژه ی اکران انجام دهند. همچنین در راستای این مساعدت، مسئولین موظف گشتند تا حداقل نیمی از خسارت را از روش ذکر شده و در طول ترم جاری، جبران، و میزان باقی مانده تا سقف درخواست مثبت که از نگاه تیم داوری، معقول و محرز تشخیص داده شد، توسط بودجه ی ردیف B کانون جبران گردد.

در جلسه ی مزبور سعید پشت مشهدی پذیرفت که اکران های وحشت2 را به این علت انجام و مسئولیت خویش را اجرا نماید. همچنین مسئولیت اجرای میزان درصد مشارکت خانم توکلی را نیز پذیرفت.

 

من باب تذکر و نقد می بایست عرض کنم که این پست می بایست در همان روز انجام جلسه توسط مدیریت جلسه که با دبیر وقت کانون خانم ترابی بود انجام می گرفت.


شکور

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد