کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

شوک دالان

متاسفانه امروز علی رغم تلاش تمام بچه ها به علت کوتاهی مسئول ویرایش (مهدی قربانی) در رسوندن نسخه نهایی فیلم و زیرنویسش، با در نظر گرفتن تمام جوانب و خطرات احتمالی و با مشورت من، مصطفی عطار، زرگر (دبیر) و عماد زردکوهی ( مدیر اجرایی) بعد از بررسی های زیاد، مجبور به کنسل کردن پروژه شدیم.برای جلوگیری از تکرار همچین اتفاقی نیاز به برگزاری جلسه بررسی و همچنین انتقال تجربه و کشف راهکارهای مناسب برای جلوگیری از وقوع چنین اتفاقاتی است.

 ( انتظار میرود که دبیر هر چه سریع تر برای برپایی جلسه فوق الذکر اقدامات لازم را انجام دهد)

نظرات 9 + ارسال نظر
شکور دوشنبه 10 آذر 1393 ساعت 20:02

واقعاً نیاز به جلسه هست؟ دیگه چقد این موضوع باید تاکید بشه که اولین و مهمترین گام در اجرای اکران، تدوین مجدده فیلمه؟
این آخه چند بار دیگه باس گفته بشه؟
جلسه برای چه چیزی آخه؟
تازه اون هم بعد از افتضاحی که سر الجزایر به بار اومده.

شکورم

زرگر دوشنبه 10 آذر 1393 ساعت 20:10

بس ناراحت کننده بود این موضوع،مخصوصا جمعیت حیف شد و همچنین تلاش بچه ها
فردا در جلسه حتما روش بررسی میشه ،فکر نمی کنم احتیاج به جلسه اضافه باشه

Faranak Nejati دوشنبه 10 آذر 1393 ساعت 21:37

:|

عماد زردکوهی دوشنبه 10 آذر 1393 ساعت 22:18

نمی دونم چی بگم
حرف ناگفته کم نیست اما اهمیتی نداره
نه زحمتای یه ماه و خورده ای ما ، نه سرماخوردگی خانم فلاح و حال بد خانم مرادپور ،نه زدن از درس و کار و زندگی و خراب شدن جلوه ی کانون و ...
همه ی اینا انجام شد ، کم اهمیت جلوه داده شد تا فقط و فقط اولین اکران این ترم کانون و اولین اکران بنده به خوبی و خوشی با همون امکانات افتضاح به سرانجام برسه . این اولینا خیلی ساده نیست که بخوایم خیلی ساده ازش بگذرسم .
مهم اون جمعیتی بود که برای دیدن فیلم اومدن (برای یه فیلم سیاه سفید دهه 60 تا قبل از شروع فیلم جمعیتی قریب به 40 نفر) و ما دست از پا کوتاه تر گردن هامونو کج کردیم و گفتیم : ببخشید نشد
و اونایی که هیچی بهمون نگفتن و ففط یه لبخند تلخ بهمون زدن و ...
کسی رو مقصر نمی دونم چون دیگه مهم نیست وقتی همه چی خراب شد
اما به عباسم گفتم من حاضرم تا هفته بد این پروژه رو ببرم رو صحنه . لاقل حسابم با خودم صافه
باقیش با نظرات شما
مخلصیم

من باب جلوگیری از سوتفاهم، اولین اکران کانون فکر کنم خسته نباشید بود و بعدش هم گودزیلا بوده حاجی. (نقد و بررسی داخلی).
درضمن، اگه کسی مقصر نباشه، دو حالت داره:
یا اتفاقی مثل زلزله پیش اومده، یا اگه زلزله و این مسائل نباشه، مدیر اجرایی مقصره.
شکورم

پرنیان فلاح دوشنبه 10 آذر 1393 ساعت 23:25

واقعا حیف شد، امیدوارم همچین اتفاقی دوباره نیفته.

عماد زردکوهی سه‌شنبه 11 آذر 1393 ساعت 06:15

به عباس : خسته نباشید اکران کانونی بوده و فیلم ایرانی گودزیلام داخل کانون بود . شاید باید تصحیح کنم اول اکران ترم تو مولوی . در مورد دومیم دقت کن گفتم (وقتی همه چی خراب شده) دیگه مهم نیست کی مقصر بوده اونم از نظر من . از نظر شماها می تونه تو جلسه امروز بررسی بشه

کلی گفتی اکران، خواستم تصحیح کنم.
به هر حال کانون اول با مدیر اجرایی طرفه و مدیر اجرایی یا باید برا تقصیر دیگری دلیل بیاره یا خودش میشه مقصر
به هر حال در جریان هستم. خسته نباشی حاجی. ایشالا که صرفاً میشه تجربه و باعث میشه دیگه این اتفاقات رخ نده.
شکور

شهرزاد رمضانی سه‌شنبه 11 آذر 1393 ساعت 11:17

اگه اکران میشد خیلی خوب میشد ولی حیف که نشد منتظر اکران این فیلم هستیم

ایشالا
جهان

محمد مهدی اهل خیر(قربانی) سه‌شنبه 11 آذر 1393 ساعت 11:59

من واقعا شرمندم
صد درصد مقصر منم. نه هیچکس دیگه
توی این قضاییه یه چیز رو تجربه کردم
و میخوام ازش استفاده کنم
از همه بچه های کانون معذرت میخوام
قول میدم دیگه همچین اتفاقی نیافته

شکور سه‌شنبه 11 آذر 1393 ساعت 20:00

ای کاش قدکساز هم مثل قربانی عمل میکرد و به جای اینکه بخواد با تحقیر کانون، خودش رو بزرگ جلوه بده، از کارهای اشتباه و حتی زشتش، معذرتخواهی می کرد.

شکورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد