کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

ابطال رای گیری معاونت ارتباطات اینترنتی

رای گیری که از طرف قدکساز برای این سمت گذاشته شده است 

باطل است.به زودی تصمیم گیری لازم انجام و رای گیری جدید گذاشته خواهد شد

گزارش فعالیت

پوسترینگ و اصلاح فیلم های جشنواره وحشت انجام شد و این لیست فعالینه عدد کنار اسامی نشانگر میزان آن فعالیت است

که با توجه به حجم فعالیت بر تشخیص من گذاشته شده است:

برخورداری 3

مرادپور 2

پارسا 2

خودم 3

قربانی 2

عبقر 2

طغیانی 2

فلاح 2

احمدی 

ملک 

معین

ضمیری

صالح آبادی

زرگر


شوک دالان

متاسفانه امروز علی رغم تلاش تمام بچه ها به علت کوتاهی مسئول ویرایش (مهدی قربانی) در رسوندن نسخه نهایی فیلم و زیرنویسش، با در نظر گرفتن تمام جوانب و خطرات احتمالی و با مشورت من، مصطفی عطار، زرگر (دبیر) و عماد زردکوهی ( مدیر اجرایی) بعد از بررسی های زیاد، مجبور به کنسل کردن پروژه شدیم.برای جلوگیری از تکرار همچین اتفاقی نیاز به برگزاری جلسه بررسی و همچنین انتقال تجربه و کشف راهکارهای مناسب برای جلوگیری از وقوع چنین اتفاقاتی است.

 ( انتظار میرود که دبیر هر چه سریع تر برای برپایی جلسه فوق الذکر اقدامات لازم را انجام دهد)

این چه وضعشه...!

واقعا این چه وضعیه؟من امروز ساعت 10 اومدم کانون و دیدم هیچکس نیست و در بسته است.رفتم کتابخونه و دوباره ساعت 10:20 برگشتم و بازهم در بسته بود.با آقای قربانی تماس گرفتم،گوشیشون خاموش بود،به آقای زرگر زنگ زدم و ایشون اومدن در رو برای من باز کردن.این چندمین بار تو این ترم هستش که من تو یک ساعتی که کانون قاعدتا باید باز باشه میام ،ولی میبینم بسته است و هیچکس هم پاسخگو نیست.