کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش فعالیت : همکاری دوستان در پوسترینگ و اشاعه تبلیغات

سلام

برای اکران فیلم (دالان شوک ) پوسترینگ از صبح شروع شد و با همکاری دوستان این مهم  به سرانجام رسید . یه مقدار از تراکت ها فردا پخش می شه . همچنین بدلیل قصور مسوول چاپ بنر ، استن و بنر متاسفانه به دست ما نرسید که حداکثر تا فردا صبح می بایست این کار هم صورت بگیره

فعالین : رهبری-برخورداری-عطار-عبقریان - طوقیانی-خودم -با اندکی مسامحه زرگر 

همچنین از خانم ها فلاح و مرادپور قدردانی بشدت ویژه ای می کنم که با از خودگذشتگی و همیاریشون کمک بسیار بزرگی رو به بنده کردند !

نظرات 3 + ارسال نظر
پرنیان فلاح شنبه 8 آذر 1393 ساعت 17:56

من و پریماه ذات الریه گرفتیم

البته این محض شوخی بودا!وگرنه سر و جانم فدای کانون!
فلاح

زرگر شنبه 8 آذر 1393 ساعت 20:05

خسته نباشید همگی،حاجی من که دو کلمه بات صحبت کردم
معاشرت کرده باشیم ،فعالیتی نبود.
اشاعه تبلیغات

شکور شنبه 8 آذر 1393 ساعت 20:16

کاش من هم می تونستم تو این لذت شریک بشم
فوق العاده است با بچه ها کار کردن، حتی پوستر چسبوندن
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد