کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

فراخوان : عضوگیری نشریه ی کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

سلام خدمت همه دوستان

برای کار نشریه پیش از هرگونه تصمیم گیری عجولانه و وعده وعید های آرمان گرایانه نتیجه به این شکل شده که هریک از دوستانی که مایل هستند در کار نشریه کمک کنند و فکر می کنند در زمینه های :


۱. نقد و تحلیل فیلم

۲. ترجمه

۳. عکاسی

۴. ویراستاری

۵.گرافیک و تایپ

 

 

توانایی دارند و یا از ذوق هنری برخوردارند زیر این پست آمادگی خود را به همراه حیطه ی مورد نظرشون اعلام کنند .

دوستانی که مایلند در زمینه نقد (اعم از فرمالیستی - فرامتنی- روانکاوی و ... ) فعالیت داشته باشند خواهشا متن مورد نظر خود را در مورد اثر و یا آثار آلفرد هیچکاک به آدرس زیر ارسال کنند : 


Nashrie.kanoon@gmail.com

* خواهشمند است متن های ارسالی فاقد هرگونه شرح ما وقع فیلم باشد !!

* خواهشمند است متن های ارسالی فقط در مورد آثار هیچکاک باشد چرا که در صورت انتشار نشریه ُ شماره ی اول به بررسی آثار هیچکاک اختصاص خواهد یافت .

* خواهشمند است اثار خود را حداکثر تا ۲۰ روز دیگر (تاریخ امروز : ۲۱/8/۹۳) به آدرس مذکور ارسال نمایید


نظرات 27 + ارسال نظر
عماد چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 10:11 http://emad_khakestari@yahoo.com

به مسوول وبلاگ : فکر می کنم با توجه به کانون بودن پروژه چند روزی سنجاق شدنش اشکالی نداشته باشه

کانونی بودن پروژه؟؟؟!!!
جهان
------------------------------
کانونی بودن پروژه به کنار، ولی میشه 2-3 روز سنجاقش کرد.
قدکساز

جهان چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 10:21

احتمالا بتونم تو تایپ کمک کنم

زرگر چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 10:44

موفق باشید.

عماد چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 11:08 http://emad_khakestari@yahoo.com

به خانم جهان : ممنون از اعلام آمادگی
بابت کانونی بودنم اون روز شکور تو جلسه گفت که در انتها باید انتشار نشریه از طریق گروه ما توسط اعضای کانون رای گیری بشه

به رای گیریش کاری ندارم.
اگه اشتباه نکنم پروژه کانونی پروژه ایه که همه موظف به همکاری هستن ولی پروژه نشریه فک نمیکنم همچین حالتی داشته باشه.
جهان

عماد چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 11:32

به خانم جهانی : از این منظر درسته کانونی نیست از منظر این که چون این نشریه داره از طریق کانون فیلم اقدام می کنه و یه جوری نماینده کانونه عرض کردم

مریم حیدری چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 13:28


در زمینه ی ترجمه کمک خواهم کرد

علیرضا موسوی چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 16:54

این راه که میروید به ترکستان است

چرا علیرضا ؟
زرگرم

علیرضا ملک محمدی چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 18:49

من هستم و کمک میکنم

بخشش رو عنوان نکردی !
اگه بخش نقد و تحلیله بی زحمت به اون جیمیل ارسال کن
ممنون :)
عماد

عماد زردکوهی چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 19:22

به علی موسوی :
دوست دارد یار این آشفتگی
کوشش بیهوده به از (خفتگی)

شکورم چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 19:58

1- پروژه کانونی نیست بلکه گفتم نیاز به رای گیری داره. قرار شد ارشادی تیمش رو جمع کنه و قبل از اقدام برای گرفتن مجوز، تو وبلاگ رای گیری کنه.

2- به عوامل اصلی گروهی که دارن سعی می کنن نشریه رو راه بندازن پیشنهاد میکنم با موسوی و چراغ صحبت کنن ببینن برا چی اونها موفق نبودن. در صورتی که صحبت هاشون راهگشا بود به عنوان یه سری تجربه از اون مسائل استفاده کنن.


شکور

برخورداری چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 20:56

من تو مورد 5 میتونم کمک کنم

ویسپار آریانا چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 21:13

درود.

بنده مترجم هستم. در نتیجه در بخش ترجمه کمک خواهم کرد، اما:

1- متن های کوتاه رو در هر زمانی لازم باشه، کمکتون خواهم کرد.
2- تا مدتی - حداقل تا زمانی که قرارداد فعلی ـم تموم بشه - امکان ترجمه متن های سنگین و بلند رو نخواهم داشت. بعدش اما، در این زمینه هم در خدمت خواهم بود.

عطار چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 22:13

آرزوی موفقیت فراوان

عماد زردکوهی چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 23:13

به خانم برخورداری : سپاس فراوان
به جناب آریانا : ممنون مشعوف می شیم از حضورتون

asadi پنج‌شنبه 22 آبان 1393 ساعت 00:03 http://nicegierl.blogfa.com

1,2,5

برای قسمت نقد و تحلیل متنتونو برامون جیمیل کنید
ممنون
عماد

پرنیان فلاح پنج‌شنبه 22 آبان 1393 ساعت 00:14

من همونطور که گفتم تو قسمت ترجمه هستم و کمک میکنم.

راستی فک کنم تو زمینه ویراستاری هم بتونم کمک کنم.
پرنیان فلاح
-----
ممنون خآنم فلآح حتمن بآ خآنم حیدری لینک باشید
عماد

علیرضا ملک محمدی پنج‌شنبه 22 آبان 1393 ساعت 00:28

در بخش نقد و تحلیل ( دسترسی به مراجع و ...)
ترجمه reviewمثل کارای جیمز برادینلی و ... میتونم ولی مقالات سنگین مثل سانتاگ ژیژک یا بازن نه
تایپم و گرافیکم میتونم کمک کنم

حله
پس مطلبتو بفرست به جیمیل
عماد

سعید پشت مشهدی پنج‌شنبه 22 آبان 1393 ساعت 01:32

به عماد: توصیه ام اینه اگر میخوای به نتیجه برسه به هیچ وجه به صرف این پست تو وبلاگ اکتفا نکنی و از بچه ها حضورا و با پیگیری بخوای که متن بدن و بیان جلو این نشریه سال هاست که قراره چاپ بشه ولی تاحالا که نشده امیدوارم بتونی طلسم اش رو بشکونی.

برنامه ها دارم شده یه شماره یه برگیم چاپ کنم این کارو انجام می دم :)
عماد

مجتبی پنج‌شنبه 22 آبان 1393 ساعت 17:09

تو نقد و تحلیل امکان همکاری باهاتون رو دارم.

عضو مهمان جمعه 23 آبان 1393 ساعت 00:13

سلام دوستان. من یکی دوبار یه کانون سر زدم و از برنامه هاتون خبر دار شدم. اکثرا برنامه های اجرایی بودن و نقد فیلم جاش خالی بود به نظرم. واسه همین پیشنهاد میدم هر هفته یک فیلم رو برای نقد بذاریم نیازی به اکران هم نیست. من یه لیست پیشنهادی میدم:
1.the child. rosseta از داردنها
2.blow up. all about my mother
3.جشن از وینتربرگ یا آخرین امپراتور برتولوچی
4.میل مبهم هوس یا جذابیت پنهان بورژوازی از بونوئل
5.پای معلق لک لک یا یک فیلم دیگه از آنجلوپلوس

کاش اسمتون هم مینوشتید.
قدکساز - مسئول وبلاگ

مهتاب جمعه 23 آبان 1393 ساعت 14:47

همه کانونا برخورد خوبی با سال کفیا ندارن و همین انگیزه ی منو حسابی کم کرده :|
البته به کانون فیلم و عکس هنو سر نزدم امیدوارم که شما اینطوری نباشین
فکر کنم تو ترجمه و عکاسی بتونم کمک کنم

محمدمهدی رسولی جمعه 23 آبان 1393 ساعت 18:30

دو و سه
اگر قابل باشم . . .

عزیزی
صد در صد رو اون قسمت ها رو شما حساب کردیم نازنین
عماد

عماد زردکوهی جمعه 23 آبان 1393 ساعت 18:37

به عضو مهمان : ایکاش معرفی می کردید خودتونو اما فکر می کنم همون خانمی هستید که در مورد کوبریک با هم صحبت کردیم ایده ی بسیار خوبیه هرچندجاش زیر این پست نیست اما فکر می کنم برای این کار به یه برنامه ی منسجم و توان اعضا باید توجه کرد
پیشنهادم اینه خودتون پیگیریش باشین توسط یه فراخوان یا ...

عماد زردکوهی جمعه 23 آبان 1393 ساعت 18:42

به خانم مهتاب : خب این کار چون به شکلیه که سنگ محکش توان شخصی افراده پیشنهاد می کنم تو زمینه هایی که گفتید فعالیت های خودتونو اراءه بدید . اینجوری هم شروع کارتون پرباره هم باعث آشناییتون با بچه ها می شه . در مورد اونم کانون اتفافا زیاد این جوری نیست کلی خب این جور رفتارا کلا برای ورود به محیط جدید یکم طبیعیه به سن و سالم ربط نداره
عما

سلام سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 12:19

فقط اعضا می تونن همکاری کنن؟

اینطور که من می دونم، همه می تونن همکاری کنن و خود این همکاری منجر به این میشه که عضو تلقی بشن.
ولی اگه عماد زردکوهی و یا مجید ارشادی هم به این نظر پاسخ بدن بهتره
شکورم

عماد چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 18:24

به آقا یا خانم سلام : چه خوب بود اسمتونو می نوشتید . در وهله اول سعی داریم از پتانسیل اعضا استفاده کنیم اما اگه طرح خوبی داشته باشید حتما استقبال می کنیم . برای اطلاعات بیشترم بیاین کانون بیشتر صحبت می کنیم :)

فاطمه سه‌شنبه 27 مهر 1395 ساعت 23:16

سلام. عذر میخوام میشه چندتا سایت خارجی که ترجمه ی پست هاش بدرد چاپ در نشریه بخوره بهم معرفی کنید

خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد