کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

ملکه - یک پروژه ی کانونی

من و باز هم به احتمال زیاد، امیر حیدری، قصد داریم که یک اکران کشوری داشته باشیم ولی در تالار مولوی.

فیلم ملکه (عشق گلخندان)

با جناب باشه آهنگر -کارگردان فیلم- صحبت کردم که موافق اکران بودند و حضور خواهند داشت.

حضور بقیه ی عوامل بستگی به زمان اکران داره.

فردا قرار هست که با تهیه کننده به عنوان مقدمات پروژه (نه مراحل اجرایی) صحبت کنم که ببینم اصلاً مبلغی که میخوان در توان اکرانی در تالار مولوی هست یا نه.

http://www.imna.ir/images/docs/000101/101557/images/%D9%85%D9%84%DA%A9%D9%87-3.jpg

این یک پروژه ی محرمی هست با هدف احیای مجدد فعالیت های پرحجم کانون؛ به همین منظور میخوایم که کانونی باشه تا همه ی اعضا موظف باشن در کار حضور داشته باشن.


لطفاً دوشنبه، ساعت11شب نسبت به اینکه با این پروژه موافق هستید یا مخالف هستید اعلام نظر کنید چون نسبت به پروژه های کانونی می بایست پیش از اجرا، رای گیری انجام بشه.

قسمت های قرمز رنگ در ساعت 19:40 روز یکشنبه، 18 آبان ماه به متن اضافه شده است.

شکور

نظرات 28 + ارسال نظر
برخورداری شنبه 17 آبان 1393 ساعت 23:32

موافق

مریم حیدری یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 12:07

موافق وکمک خواهم کرد

میرجلیلی یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 13:43

قطعا موافقم!

زرگر یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 17:39

موافق

faranak nejati یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 18:35

مخالف

چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شکور
------------------------------
من هم مخالفم. انقولت هنری دارم.
قدکساز

شکور یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 19:37

موافقم
شکور

عطار یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 19:56

موافق

ویسپار آریانا یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 21:16

درود.

بنده با توجه به اینکه جدیدن متوجه حق رای ـم شدم، با ذوق اعلام رای مثبت می نمایم...

به تازگی دیدم این فیلم رو و جزو بهترین فیلم هایی بوده ست (داخلی و خارجی) که تا به حال دیده ـم اش.

اعلام رای مثبت و آمادگی برای فعالیت.

حق طلب یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 21:19

موافق بسیار زیاد

به قدکساز یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 22:04

اتفاقاً من هم خیلی از یک سوم انتهایی این فیلم بدم میاد و از منتقدینش هستم و تو نظرات پست «زنبوری که به هیات یک انسان در آمد» هم نوشته ام ولی در حدی پائین نمی بینمش که به درد اکران نخوره
همچنین اکرانش در حال حاضر رو به درد کانون می بینم و قصدم اصلن اکران یه شاهکار هری نیست
ایشالا در برابر فردا شاهکار اکران خواهد بود
شکورم

هری رو بخون هنری
شکورم
-------------------------------------------
به نظرم میشه یه فیلم بهتر اکران کرد و قدرت نمایی کرد. الان بچه های عباسپور مثلا میخوان چند کیلو خرما رو اکران کنن. به نظرم اگر این اتفاق دوباره بیفته خیلی بیشتر از اکران ملکه مخاطب داره. یا خیلی فیلم ها هستن. به نظرم کانون باید خیلی با وسواس انتخاب کنه فیلم هاش رو، و مخصوصا باید عواملی که میخواد دعوت کنه رو درنظر بگیره، باید طوری باشه که اسم کانون فیلم کنار اسم اونها مثل توپ بترکه.
قدکساز

به قدکساز یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 22:14

به نظرم تو به دو نکته توجه نکردی
1- علت اینکه ملکه انتخاب شده اینه که ما در محرمیم و به غیر از این نوع اکران ها، به اکران دیگه ای مجوز نمیدن یا به شدت سخت میدن
2- احتمالش به شدت ضعیفه که به چند کیلو خرما مجوز بدن (میدونی که چرا؟)

حاجی در ضمن ما این فیلم رو با عوامل و خود سالور و تنابنده و فیلمبردار به نامش همون موقع که رفت تو فجر اکرانش کردیم و افتخار اولین اکرانش با بچه های کانونه.
(هرچند خود من تو انتخابش دخالتی نداشتم و بقیه ی بچه ها این فیلم رو انتخاب کردن)


از طرفی اگه انتخاب بهتری داره بگو خوب. فقط مناسب محرم باشه
انتخاب دیگه ی من که دارم روش کار میکنم، فیلم عمر هست که اسکار فیلم خارجی زبان رو گرفته که بعد از ملکه و تو ایام اربعین اکران میکنم
اینها اکران های مناسبتی هستن به خاطر اینکه مجوز به کارهای دیگه مون نمیدن
شکورم

به عباس:
حاجی عمر اسکار نگرفته فقط نامزد بود.
رقیبش "the great beauty" اسکار فیلم خارجی زبان رو گرفت.

عطار

Faranak Nejati یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 22:26

به آقاى شکورى:
به نظرم بد وقتیه، از اکران قبلى که از بچه ها انرژى زیادى گرفت خیلى نگذشته و اینکه الان اکثرمون درگیر امتحاناى میان ترمیم.

این اکران در حد یه اکران شخصی + یه ذره بیشتر، زحمت داره بابا.
واقعاً که اکران کشوری نیست که
اکران کشوری باید در تالار ابوریحان رخ بده که خیلی زحمت داشته باشه در غیر این صورت زحمت زیادی نداره
یه اکرانه مثل اکران «تنها دو بار زندگی می کنیم»
میخوام بچه ها به شور در بیان وگرنه با 7 نفر هم میشه انجامش داد

توجه ندارید که این فیلم سال 90 اکران شده و الان تو شبکه ی خانگیه؟
شکورم

علیرضا موسوی یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 23:11

مخالفم

تو دیگه چرا؟ ان قلت هنری؟
شکورم
_______________________________________
من کلن با اکران مخالفم.فعالیت های دیگه هم وجود داره که بشه باهاش کانون رو احیا کرد.
موسوی
---------------
واقعاً پروژه ای می بینی که الان کانون رو پویا کنه و از اکران کانونی موثر تر باشه؟
پیشنهاد بده حاجی
من چیزی به فکرم نمیرسه که سریع انجامش بدم
شکورم

مرادپور یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 23:20

موافقم. رو کمکم میتونین حساب کنین.

سعید پشت مشهدی دوشنبه 19 آبان 1393 ساعت 00:20

با پروژه کانونی بودنش مخالفم.

چرا؟
شکورم

به عطار دوشنبه 19 آبان 1393 ساعت 05:27

بابا دمت جیز.

قربان یو

عطار

امیر حیدری دوشنبه 19 آبان 1393 ساعت 12:47

موافق

علیرضا ملک محمدی دوشنبه 19 آبان 1393 ساعت 13:17

مخالف به این دلبل که دی وی دی این فیلم به بازار اومده .... لااقل اکران کانونی نباشد

تنها دو بار هم به بازار اومده بود
اکران کانونیش برا تغییر جوه نه اینکه واقعاً نیاز داشته باشیم
شکورم
-----------------
حق رای ندارم ولی با نظر آقای شکوری موافقم . طرح هایی که با هدف تغییر جو کانون انجام بشه ....

راستی مسءول ارتباطات اینترنتی اسءلکم : چجوریه فقط نظر آقای حیدری تایید شده؟!

اسدی
-------------------------------
کار من نبوده.
قدکساز

عماد زردکوهی دوشنبه 19 آبان 1393 ساعت 15:30

مخالف
بنظرم سرخوردگی بیشتر میاره تا احیا اونم بعد از استقبال کم شور بچه ها از خسته نباشید

حاجی... سرخوردگی برا چی؟
تو تالار مولوی
فقط دویست نفر تماشاچی حا میشن ها
مطمئنی تخمینت درسته؟
شکور
-------
اصلا بر فرض این که سالنم پر بشه اما چه دستاور نوینی پس پرده این اکران هست ؟ آیا مبادرت به پخش فیلمی کردیم که قبل ترها دیده نشده ؟ و این که اصلا چه نیازی هست که برای تغییر جو صرفا خود کانون فیلمی رو پخش کنیم اونم در قالب پروژه مناسبتی اونم با عنوان پروژه کانون
شب زنده دار عزیز من !
عنوان کانونی بودن یه انتظاراتی هم ایجاد می کنه که وظیفه تک تک ما پاسخگو بودن در قبال اونه
عماد

طلاکوب دوشنبه 19 آبان 1393 ساعت 17:43

موافق

شهسواریان دوشنبه 19 آبان 1393 ساعت 19:47

دارندگان حق رای :
احمدی
زردکوهی
رسولی
امیر حیدری
عطار پور
قربانی
پاکپور
جهانی پور
مینایی
شجاعی
دوستی
کریمیان
قدکساز
فلاح
نجاتی
برخورداری
زرگر
عبقریان
ملک محمدی

با حد نصاب 5 نفر

به فماد دوشنبه 19 آبان 1393 ساعت 22:35

دست آورد نوین:
من دنبال دست آوردم ولی نه یک دست آورد نوین.
اگه اشتباه نکنم از بعد از خسته نباشید، اتفاقاتی افتاده که بچه های کانون پراکنده شده ان. حالا باید دنبال برگردوندن اتحاد بود.
اگه طرح من موفق بشه (که ترکیبی از سه اکران و یک پروژه ی مستمره) این دست آوردشه.

چه نیازی هست که برای این دست آورد از این شیوه استفاده کنیم؟
خوب فماد ژون. هدف روشن شد. برگردوندن اتحاد. در حال حاضر این هدف منه. نه هدف تو. من کی ام؟ یه عضو. چی دارم؟ ایده... ایده ام رو برای رسیدن به این هدف چیده ام. نه برای هدف دیگه. چرا؟ چون برای رسیدن به این هدف، در حال حاضر، بهترین راهی که به ذهنم رسیده همینه. دوستان دیگه هم که ایده های دیگه میدن بهشون فکر می کنم ولی همچنان به ایده ی خودم معتقد ترم.
چرا؟ چون سعی دارم تعداد زیادی از بچه های کانون رو دور هم جمع کنم. پس باس چه کنم؟ پروژه رو کانونی کنم که همه موظف باشن که باشن. حالا چرا مناسبتی؟ من میخوام سریع تر برای حل کردن مشکلات کانون اقدام کنم و در حال حاضر ما ناچاراً تو مناسبت هستیم. پس اگه بخوام الان این کار رو بکنم، چاره ای جز مناسبتی ندارم.
اگه کانونی شد، ملزمی که باشی. و این دقیقاً همون چیزی که میخوام رخ بده.
میخوام که عماد کنار مرادپور کنار توفیقی کنار حیدری و... پوستر بچسبونن.
شکور

مرسی از وقتی ک می ذاری
همسو نیستم باهات اما چون ایدت هدفمنده امیدوارم که ب بهترین شکل انجام شه و حالام که اکرانت تصویب شد تا جایی گ بتونم کمک می کنم
عماد فماد هرچی تو اسمشو می ذاری :)

علیرضا موسوی دوشنبه 19 آبان 1393 ساعت 22:36

به شکور
حاجی بنظرم اکران فعالیتی که بچه‌ها کلی زحمت میکشن که بقیه((دانشجوها)) بیان لذتش رو ببرن.
کار زیاد هست حاجی،اگر میخوای کانون پویا بشه بنظرم در وهله ی اول اکران داخلی (منظورم برا بچه‌های کانون) بسیار بهتره و کم دردسر‌تر.وهم خود بچه‌ها لذت میبرن.

دمت گرم
پیشنهادت بسیار عالیه
ولی همچنان یه اکران کشوری رو مناسب تر می دونم
اتفاقاً من میخوام بچه ها کار کنن نه اینکه فیلم ببینن.
برای هدفی که گفتم، کار گروهی رو مفید تر می دونم تا فیلم دیدن گروهی.
شکورم
________________________________________________
یعنی بزرگی کار رو به فعالیت فیزیکیش میبینی؟
موسوی
-----------
بزرگی کار رو به 2 چیز می بینم:
1- به تعداد اعضایی که درگیر خودش میکنه و باعث همکاری اعضا میشه می بینم.
2- به سطح و عمق کاری که اعضا می کنن

پس نه به مخاطب پروژه کاری دارم
نه به فیلم
این بحث، بحث کانونیت کانونه نه بعد هنری کانون
شکور

سعید پشت مشهدی چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 01:44

به شکور: حاجی چطوریاست که اکران تو ویژگی تغییر جو رو داره و بقیه اکران عا نداره?! همین چیزا رو برا اکران فراموشی هم پارسال می‌گفتی و ضعیف ترین فیلم خارجی تاریخ کانون رو اکران کردی اگه از نظر تعداد نفرات شرکت کننده منظورته که چون تو مولوی اکران میشه فرقی با بقیه نمیکنه فیلم رو تلویزیون نشون داده و dvd ایش هم خیلی وقته تو بازاره چقدر بنظرت از بلیط هاش استقبال میشه ?

اول اینکه فیلمی که میخوام اکران کنم ویژگی تغییر جو رو نداره بلکه اینکه میخوام «کانونی» اجراش کنم، این ویژگی رو به وجود میاره.

دوم اینکه، چرا قاط می زنی! من معتقد نیستم که فراموشی ضعیف ترین اکران خارجی کانونه! من به شدت اون فیلم رو همچنان تایید می کنم و حتی از هابیت یک و تمام اکران های وحشت به غیر از رینگ و جن گیر، بالاتر می دونم. سالن رو هم که پر کرده بود!
اگه با من مشکل داری، علی محیط که دوست داری! علی محیط و من هر جفتمون فراموشی رو بسیار خوب می دونستیم و می دونیم و هر جفتمون به اکرانش تصمیم گرفتیم.


سوم اینکه: من به یاد نمیارم که فراموشی رو برای تغییر جو اکران کرده باشم چون اون دوره اصلاً مشکلات این ایام رو به یاد نمیارم!

چهارم اینکه، بعید می دونم ملکه در تلویزیون نمایش داده شده باشه هرچند اگر هم نمایش داده شده باشه، با هدفم در تعارض نیست و بنابراین در حال حاضر نمایش تلویزیونیش برام اهمیتی نداره.

پنجم اینکه، چرا ملکه رو با فراموشی مقایسه می کنی؟ به نظرم بهتره که ملکه رو با «تنها دوبار زندگی می کنیم» مقایسه کنی که اون هم دی وی دیش تو بازار بود ولی از بهترین اکران ها شد(هرچند فراموشی هم بسیار عالی بود)

ششم اینکه: به نظرم با تبلیغات درست، تمام تالار پر میشه. امروز هم در جلسه توضیح دادم که نبودی.
ولی بازم گفتم، حتی اگه به فرض تالار هم پر نشه، اهمیتی نداره چون اصلاً هدفم این نیست! در این پروژه مخاطب برام مهم نیست برادر بلکه کانونی تصویب شدن و الزام حضور خود اعضای کانون برام مهمه.


به هر حال از مخالفتت ممنونم
شکور

سعید پشت مشهدی پنج‌شنبه 22 آبان 1393 ساعت 01:20

به شکور: خب من علی محیط دوست دارم تو هم عطارپور رو دوست داری ازش نظرش رو راجبه فراموشی و the thing ای که من اکران کردم بپرس !
کاملا معتقدم که فراموشی و بعدش هابیت 1 که اونم خودت اکران کردی ضعیف ترین اکران های خارجی کانون بودند متاسفانه فیلم های منطقه 9 و بهشت هم چندان خوب نبودند قبول کن چون. سابقه ات تو انتخاب فیلم ها بده حق دارند بچه ها هی سوال پیچ کنند.
خب البت ملکه فیلم خیلی خوبیه من دوبار تو سینما دیدمش و حاضرم به عنوان مجری و منتقد روز اکران بیام (همونطور که برای بهشت و منطقه 9 اومدم) پوستر اینا هم اگر خواستی میزنم.
ولی خب از طرف دیگه کاملا با حرف موسوی موافقم با همینجور اکران کردن کانون هیچ پیشرفتی نمیکنه و اگه اینطور ادامه بده ضعیف میشه اون هدفی هم که داری با این اکران محقق نمیشه با اکران های وحشت من هم محقق نمیشه راهکارم بطور مفصل تو یک پست مجزا میزارم.

خوب به عطار هم گفته ام که من و عطار درمورد بلاک باستر ها با هم در تعارضیم.
معتقدم thing فیلم خوبی نبود حتی اگه در زمان خودش خوب بوده باشه.
هابیت، فراموشی، منطقه 9 و بهشت همگی ازش بهتر بودن و از اغلب فیلم های وحشت مگر رینگ و جن گیر
منطقه 9 که شاهکاره اصلاً
اتفاقاً من هم در مورد انتخاب های تو همین نظر رو دارم که سابقه ات خرابه.
دوستان کانونی بدون توجه به سابقه هم می تونن سوال پیچ کنن. به هر حال پروژه ی کانونیه.
من و تو کاملاً با هم در تعارضیم بنابراین اگه با من مخالف باشی بیشتر مطمئن میشم تو مسیر خودمم
معتقدم ملکه هم فیلم خوبی نیست. ولی در شرایط حال حاضر و هدفی که دارم مناسب اکران می بینم.
با موسوی هم مخالفم.
تو هم راهکار خودت رو پیشنهاد و انجام بده. فوقش اگه رای گیری می خواست بهش فکر میکنیم تا رای بدیم.
شکور

عبقریان پنج‌شنبه 22 آبان 1393 ساعت 21:43

آقا بی خیال اگه بهشت و منطقه ۹ خوبه در نتیجه الو من جوجو هستم ماندگار های سینماست منم معتقدم که the thing بد و البته جن گیر و رینگ و ندیدم ولی این و باید در نظر داشت که فیلم های وحشت شاید بد باشن اما مخاطب جذب کنن و لی اکران بهشت و منطقه ۹ که تو یه روزم باهم بودن که اکران شدن خیلی کم مخاطب داشت و دلیل نمیشه یه فیلم که نامزد 4 اسکار شده فیلم خوبی باشه اگه اینطور تایتانیک ۱۱ تا اسکار برده جزوه سه فیلم برتر تاریخ سینماست

الو الو من جوجو ام که خوب نبود
و من نگفتم منطقه 9 شاهکاره چون نامزده اسکار شده
گفتم منطقه 9 شاهکاره.
نقطه
شکورم

عبقریان جمعه 23 آبان 1393 ساعت 19:56

الو من جوجو هستم نسبت به بهشت و منطقه 9 شاهکاره دیگه

قعطاً اگه نظر واقعیت باشه، محترمه.
شکور

خاقانی شنبه 24 آبان 1393 ساعت 13:54

بنابر اصلاحیه ی جدید خانم شهسواریان تو پست معاونت لوکیشن من هم حق رای دارم.
موافق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد