کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اولین اکران بلاک باستری/چه کسانی عضو تیم ما خواهند بود

تا 4 روز پس از انتشار سنجاق است.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/f/f9/Edge_of_Tomorrow_Poster.jpg

من و احتمالاً امیر حیدری، قصد داریم بعد از گذشتن چند روز از عاشورا، به هدف ادامه ی جذب ورودی های جدید، اولین بلاک باستر ترم رو اکران کنیم (مگه تا اون روز یکی دیگه این کار رو بکنه.)

در مورد فیلم می تونید به این پست ها مراجعه کنید:

پست اول. پست دوم.

از همین الان گفتم تیم رو جمع کنم.

برای تدوین مجدد، طراحی پوستر و بنر و تراکت، تبلیغات و نظم روز جلسه نیاز به نیرو هست.

کسی دوست داره تو تیم برگزار کننده باشه؟

نظرات 15 + ارسال نظر
علی محیط شنبه 3 آبان 1393 ساعت 22:11

عباس

خیلی خیلی موافقم و آرزوی موفقیت دارم.


به عنوان یکی از اشخاصی که این فیلم را پسندید و منطق فیلنامه و توالی حوادثش را به عنوان یک فیلم موفق به حساب می آورم. دوست دارم در این کار همکاری کنم، اما مشکلی که هست، بحث قدیمی شلوغی سرم،

از این رو با صلاح دید خودت و اینکه برنامه آتی من رو می دونی.... اگر شد مسئولیت طراحی بنر یا ساخت کلیپ تبلیغ (البته این یکی خیلی امکانش هست با وقتم جور نیاد) را حاضرم انجام بدم.

چاکریم

چاکریم

برخورداری شنبه 3 آبان 1393 ساعت 22:12

من دوس دارم کمک کنم

زرگرم شنبه 3 آبان 1393 ساعت 22:24

من در تبلیغات و نظم روز جلسه کمک می کنم.

مریم حیدری شنبه 3 آبان 1393 ساعت 22:31

من هم دوست دارم کمک کنم
برای تبلیغات و احتمال زیاد نظم روز جلسه کمک میکنم حتما

امیر حیدری شنبه 3 آبان 1393 ساعت 23:42

پیشنهاد میدم سنجاق بشه

سعید ایزدی شنبه 3 آبان 1393 ساعت 23:58 http://kafankhafan.blogfa.com

تدوین مجدد می تونم کمک کنم. و اگه خواستی ماشین بیارم برای راحت تر شدن کارها. و زمان اکران هم می تونم باشم و توی نظم جلسه کمک کنم.

عطار یکشنبه 4 آبان 1393 ساعت 01:38

برای تبلیغات و روز اکران اگر یکشنبه یا سه شنبه نباشه هستم.

شهسواریان یکشنبه 4 آبان 1393 ساعت 09:27

با توجه به اینکه چه روزی هس من در تیم شما خواهم بود

شاه توری یکشنبه 4 آبان 1393 ساعت 16:55

یه راهنمایی کنید که 5 شنبه چه خبره؟ من کدوم پست رو بخونم؟

محسن قدکساز دوشنبه 5 آبان 1393 ساعت 16:28

به ویسپار آریانا:
اگر بعد از بررسیِ این چیزی که شما میگید، فهمیدیم که از بلاگ اسکای بهتره، حتمن بهش نقل مکان میکنیم، اگر امکان جا به جاییِ اطّلاعاتِ این وبلاگ به اونجا وجود داشته باشه.

فرشته مینایی دوشنبه 5 آبان 1393 ساعت 20:29

برای تبلیغات و نظم روز جلسه ( اگه باشم ) هستم

faranak nejati سه‌شنبه 6 آبان 1393 ساعت 12:32

دوست داشتم بیام ولی نمیتونم.

شکور سه‌شنبه 6 آبان 1393 ساعت 20:00

من نتم ضعیفه. نمیتونم خودم انجام بدم
دیگه نیاز نیست سنجاق باشه
شکور

شکور چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت 00:02

چرا؟!
شکورم

چی؟
قدکساز
---------------
به خانم نجاتی بود
شکورم
----------------
کجا؟
نجاتى ام
------------------------------
دوست داشتم بیام ولی نمیتونم.
قدکساز
------------------------------
کِى؟!
نجاتى
------------------------
ممنون.
تایید شود
شکور

محمد مهدی اهل خیر(قربانی) چهارشنبه 14 آبان 1393 ساعت 00:10

3 روز پیش دیدمش خیلی خوب بود
انگار تام کروز اون تام کروز همیشگی نبود
اصلا قابل مقایسه با فراموشی نبود
اقا اکرانش کنید اکران اقا
به شکور پیشنهاد میدم تبلیغات این کار رو به من بسپاره

فعلاً که دکتر جهانگیری بند کرده به رد کردن طرح ها.
ببینیم به کجا میرسه.
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد