کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

تست فیلمبرداری (پروژه فیلم عماد زردکوهی)


سلام به همه

همین طور که در جریانید عماد زردکوهی قصد داره

چهارشنبه این هفته تست فیلمبرداری بگیره

بنده هم مدیر اجرایی این پروژه هستم و مهدی رسولی

فیلمبردار حرفه ای این کار.


مهدی رسولی طبق معمول به یه دستیار نیاز داره

دوستانی که مایل هستند دستیاری مهدی رسولی رو 

تجربه کنند تو این پست اعلام امادگی کنند که مهدی طبق

صلاحید خودش انتخاب کنه

ممنون

نظرات 5 + ارسال نظر
شهسواریان شنبه 3 آبان 1393 ساعت 17:50

من بلد نیستم وگرنه اعلام آمادگی می کردم.

علیرضا موسوی شنبه 3 آبان 1393 ساعت 19:18

من با اینکه متوجه شدم مهدی رسولی صرفاً با "اعلام آمادگی کردن" دستیارش رو انتخاب نمیکنه و یک چیزای دیگه تو ذهنش هست،باز هم برای چندمین بار اعلام آمادگی میکنم، چون به عمادم گفته بودم که سر فیلمش کمک میکنم.

محمدمهدی سولی یکشنبه 4 آبان 1393 ساعت 06:51

به علیرضا موسوی
علیرضا جان اینجا ی اعلام آمادگی اولیه ست.کسی ک دوست داره دستیار فیلمبردار باشه قطعا دوس داره فیلمبرداری رو یاد بگیره . . . ولی متاسفانه کمتر کسی تا حالا تو کانون بعنوان ی عاشق واقعی یادگیری کار فیلمبرداری یا عکاسی دیدم!برای همین من اول می بینم کیا این کارو دوس دارن و اونی مهمه ک بیشتر براش همت می کنه و وقت و مایه می گذاره... نه کسی ک صرفا بخاد سر فیلمبرداری باشه...

علیرضا موسوی یکشنبه 4 آبان 1393 ساعت 17:31

به رسولی
مهدی جان بنظرت چرا کسی که به یادگرفتن تصویربرداری علاقه نداره، باید اعلام آمادگی برای دستیار تصویر کنه واقعن؟و اینکه فرصتی مربوط به تصویربرداری پیش نیومده که من براش همت نکنم و وقت نزارم.فقط یک بار کارگاه تصویربرداری گذاشتی که من پارسال کانون نمیومدم و خبر نداشتم.
چاکرم

فرشته مینایی دوشنبه 5 آبان 1393 ساعت 20:22

اعلام آمادگی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد