کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

نتیجه رای گیری روز جلسه هفتگی کانون فیلم

خانم شهسواریان نت نداشتند من به جاشون پست رو می زارم.

روز سه شنبه با هشت رای به عنوان روز جلسه هفتگی کانون فیلم و عکس انتخاب شد.


یکشنبه هفت رای،شنبه 5 رای ،دوشنبه 3 رای،چهارشنبه هم 3 رای داشتند.

بنابراین سه شنبه ها ساعت 12-13 جلسه خواهیم داشت.


                                                                                                          خوب باشید.



نتیجه‌ی رأی گیری زودتر از موعد اعلام شده بود.

قدکساز - مسئول وبلاگ

3 آبان - 17:58


نظرات 4 + ارسال نظر
امیر حیدری جمعه 2 آبان 1393 ساعت 23:37

چندتا اشکال این وسط هست:
اولی که از همه مهم تره: اتمام رای گیری مشخص نشده نتایج رو اعلام کردی؟!!!!!!!!!!!!
دوم: سه شنبه فقط 8 رای داره و حد نصاب ما برای تشکیل جلسات 7 نفر هست. پس هنوزم نمیشه رو این تاریخ حساب کرد. پیشنهادم این هست که زمان رای گیری ادامه داشته یاشه. و اینکه دلیلی نداره جلسات حتما 12 تا 1 باشند. تو این ساعت رای هامون خیلی پخش هست. من عملا فرقی بین سه شنبه به 8 رای و یکشنبه با 7 رای نمیبینم. پیشنهاد میدم ساعت های دیگری هم به رای گذاشته بشوند.

در هر صورت تا پایان رای گیری مشخص نشده باشه رای دارای اعتبار نیست به نظر من.
امیر حیدری
مسئول اساسنامه
خوب باشی

می پذیرم حرفت رو .حال چه کنیم؟
زرگرم
....................................
ولی غیر از 12 -13 تایم دیگه ای نیست
زرگرم

---------------------
تاجایی که من فهمیدم، ایراد دوم اشتباهه ها قناری!!!
حد نصاب برای تشکیله نه برای رای دادن به تشکیل
بنابراین در روز جلسه باید ببینیم که آیا تعداد حاضرین به حد حد نصاب حاضرین رسیده یا نه
مگه چیزی نوشته باشی که نفهمم


در مورد ساعت هم اونطور که من می دونم جزو گزینه ها ساعت هم بوده بنابراین بین گزینه های ساعت دار رای گیری شده
فقط ایراد اول به نظرم وارده و هنوز رای گیری به پایان نرسیده

زرگر هم نمیتونه الان بگه که فردا صبح به پایان میرسه.
در اینجا باید تفسیر کرد و به نظر من تفسیر حداقل 48 ساعت دیگه است
بنابراین فردا جلسه داریم
شکور
--------------------------------
به شکور
تو مورد دوم گفتم 8 نفر موافق برای یه روز کم هست.اگه 2 نفرشون نیان (با فرض اینکه در اون روز از اشخاص رای نداده به سه شنبه کسی حاضر نباشه) جلسه از رسمیت میفته. در واقع دارم میگم 8 نفر تعداد خوبی نیست و دوباره حکایت همین شنبه ها تکرار میشه. ایراد منطقی است نه اساسنامه ای.
امیر حیدری
------------------------------
در مورد ساعت هم فقط 12 تا 1 تو گزینه ها هست. مثلا شاید شنبه 4 تا 5 برای افراد بیشتری مناسب باشه.
حیدری

پرنیان فلاح جمعه 2 آبان 1393 ساعت 23:45

خیلی خوبه مرسی.

شکور شنبه 3 آبان 1393 ساعت 16:57

چرا روی نوشته های این پست خط کشیده نمیشه؟
چرا اعلام نمیشه که رای گیری ادامه داره؟
چرا رای گیری به حالت سنجاق سابق باز نمی گرده؟
چه وضعشه؟
شکور

به قدک شنبه 3 آبان 1393 ساعت 19:07

روی صحبتم با نویسنده ی پست بود قناری
نویسنده فقط حق این کار رو داره
یا حداقل مسئول اساسنامه (چون بحث اساسنامه ایه)
مسئول وبلاگ صلاحیت تشخیص صحت درخواست من رو نداره قناری
شکور

من وقتی کامنت رو خوندم قصد خط کشی داشتم اما قدک
زحمتم رو کم کرده بود،و اینکه شرمندم بابت اعلام پیش از موعد
نتیجه رای گیری.در اشتباه بودم و تجربه ای شد...
زرگرم
------------------------------------------------------
اوکی
قدکساز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد