کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

وقتی فرض های قدرت جانورهای بیگانه را می پذیری و فیلمنامه را تحسین می کنی.

امروز علی محیط و حاج خانمش مهمون ما بودن. حاج علی آقا بسیار مصر و مشتاق بود که این فیلم رو ببینم. کلاً حس می کنم من و محیط در لذت بردن از فیلم های فانتزی (به مفهوم پر بودن از جلوه های ویژه ی کامپیوتری) سلیقه ی نسبتاً مشترکی داریم. مثلاً جفتمون به شدت از فراموشی خوشمون می اومد به حدی که تصمیم گرفتم اکرانش کنم. یا هردو به شدت از منطقه 9 لذت می بریم. در مقابل هر دو از محدوده ی اقیانوس و گودزیلای 2014 ناامید شدیم.

خلاصه که فیلم رو دیدم. مثل این بود که کارگردان و نویسنده ی این فیلم و فراموشی باید یکی باشن از بس که گره ها می تونست با هم مقایسه بشه ولی این فیلم نسبت به فراموشی خیلی پخته تر بود.


http://www.heyuguys.com/images/2014/05/Edge-of-Tomorrow-UK-Quad.jpg

 

  هیچ باگی تو منطقی که فیلم برای فضای خودش تعریف کرده بود، پیدا نکردم.

بازی ها بدون مشکل و روایت بسیار روان بود.

ایده ی اولیه بسیار بسیار جالب و توصیف جدیدی از بیگانه های هوشمند بود.

هرچند تکرار زمانی این فیلم شبیه به تکرار شخصیت در فراموشی بود، ولی اصلاً باعث نمیشه که بگم این دو فیلم به حدی شبیه به هم هستن که دومی رو تقلیدی از اولی بدونم.

جلوه های ویژه در حد کیفیت تصویری که ما داشتیم، بد نبود.

تعدد گره ها اصلاً زیاد نبود.

طنز فوق العاده ای که هنر تدوین گر کار هم درش نقش داشت حتی بدیع بود و من همچین چیزی تو فیلم هایی با این شکل و شمایل ندیده بودم.

تا قبل از دیدن فراموشی، از تام کروز بدم می اومد ولی بعد از فراموشی و همچنین دیدن تندر استوایی، احساسم خیلی بهتر شده بود بهش و حالا با بازی جالبی که در این فیلم داشت، دیگه اصلاً نسبت بهش دید ابتدایی منفی ندارم.

فیلمنامه ی این فیلم یکی از بهترین فیلمنامه های فیلم های علمی تخیلی هست که دیده ام

پایان فیلم هم که بسیار خوش و لذت بخشش بود. دقیقاً مثل فراموشی.

به همه ی دوستان علاقه مند به دیدن فیلم هایی با حال و هوای بیگانه هایی که به زمین حمله می کنن، همچنین علاقه مندان به جلوه های ویژه و هنر تدوین و البته مدافعین هدف سرگرمی در سینما، پیشنهاد میکنم این فیلم رو از دست ندن.

در بین فیلم هایی که برای سرگرمی در این سال ها ساخته شده از جمله گودزیلا، کاپیتان امریکایی2، محدوده اقیانوس، ترانسفورمرز جدید، فراموشی و حتی بهشت، من این فیلم رو بهترین می دونم و حتی معتقدم که بین اسامی ای که گفتم، از همه هنرمندانه تر ساخته شده به ویژه در مورد تدوین. حتی حس میکنم از پرومتئوس تا حالا هیچ فیلمی با این حد جلوه های ویژه و در این حال و هوا در سطح این فیلم ندیده ام.

اگه وقت کنم حتماً برای اکرانش اقدام خواهم کرد.

برای من بسیار فیلم قابل احترامی بود.

شکور

نظرات 2 + ارسال نظر
بهمن شنبه 26 اردیبهشت 1394 ساعت 00:25

آورین

نوری شنبه 20 تیر 1394 ساعت 01:23

فقط این فیلم تام کروز و دوست داشتم،چقد دوس داشتم اکران ش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد