کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

خاطرات - ما در جشنواره ی سی و یکم

با اینکه کارگردان کار خودم هستم ولی حس میکنم چیزی که الان میخوام بگم رو از روی داشتن این سمت نمیگم:

کشتن در سانس خودش نسبت به 3 فیلم دیگه، بیشتر «فیلم کوتاه» بود.

حتی من فاصله ی کشتن با بقیه ی فیلم های سانس رو خیلی زیاد دیدم. اونقد که به هیجان اومدم و حس کردم که در تولید «فیلم کوتاه» مسیر درستی رو پیدا کرده ایم. سه فیلم قبلی، از نظر کیفیت تصویر بهتر از کشتن بودن ولی کلیت کشتن برای من خیلی بالاتر از اونا بود. باید متذکر بشم که تو جشنواره های قبلی که رقبای ضامن دار رو می دیدم، اصلاً همچین احساسی به ضامن دار نداشتم.

چهارشنبه - 23 مهرماه 93 - ساعت 21 - روبروی سینمای پردیس ملت

از راست به چپ: باقری- سیمین ؟؟؟؟ - پیروزبخت - برخورداری - فرامرزی - ارشادی - توسلی - قربانی - قاسمی - حیدری (ماسکه شده) - زینل - شکور - مرادپور - جهانی - عطار - اسدی - محیط - مردیها

پشت دوربین هم دوستی بود که اسمش رو فراموش کرده ام.

نظرات 3 + ارسال نظر
اسدی جمعه 25 مهر 1393 ساعت 00:31

فکر میکنم خانم مهتاب زارعی عکس گرفتند

اسدی جمعه 25 مهر 1393 ساعت 00:42

آخی چقدر من خوب افتادم
ولی کیفیت عکس پایینه
به هر حال:
گر نبودم روزگاری
این بماند یادگاری

علی صفی جمعه 25 مهر 1393 ساعت 01:43

تو کل کانون یه خوشتیپ هست که اونم نمیزارن دیده بشه،،
با آقای حاج امیر عباس حیدری بودم

نه حاجی. گفتیم یه وقت ملت تمثال بی مثالش رو می بینن تب می کنن.
به فکر دیگرون بودیم وگرنه مگه میشه امیر حیدری رو ماسکه کرد؟
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد