کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

10+1 فیلم مورد علاقه من

خب پس از لیست بادکنک‌ها، بهتره که لیستی از فیلم‌های توپر هم اینجا قرار بدم. به هر حال محض تنوع بد نیست:

(البته کم کم دیگه این لیست بازیا داره زیاد میشه )

  ادامه مطلب ...

فیلم‌های بادکنکی، قسمت دوم

طبق دعوت دوست عزیزمون جناب عبقریان، نظرتون رو به لیست فیلم‌هایی که به عقیده بنده به هیاهویی برای هیچ تبدیل شدند دعوت میکنم:


  ادامه مطلب ...

خاطرات - ما در جشنواره ی سی و یکم

با اینکه کارگردان کار خودم هستم ولی حس میکنم چیزی که الان میخوام بگم رو از روی داشتن این سمت نمیگم:

کشتن در سانس خودش نسبت به 3 فیلم دیگه، بیشتر «فیلم کوتاه» بود.

حتی من فاصله ی کشتن با بقیه ی فیلم های سانس رو خیلی زیاد دیدم. اونقد که به هیجان اومدم و حس کردم که در تولید «فیلم کوتاه» مسیر درستی رو پیدا کرده ایم. سه فیلم قبلی، از نظر کیفیت تصویر بهتر از کشتن بودن ولی کلیت کشتن برای من خیلی بالاتر از اونا بود. باید متذکر بشم که تو جشنواره های قبلی که رقبای ضامن دار رو می دیدم، اصلاً همچین احساسی به ضامن دار نداشتم.

چهارشنبه - 23 مهرماه 93 - ساعت 21 - روبروی سینمای پردیس ملت

از راست به چپ: باقری- سیمین ؟؟؟؟ - پیروزبخت - برخورداری - فرامرزی - ارشادی - توسلی - قربانی - قاسمی - حیدری (ماسکه شده) - زینل - شکور - مرادپور - جهانی - عطار - اسدی - محیط - مردیها

پشت دوربین هم دوستی بود که اسمش رو فراموش کرده ام.

گزارش فعالیت آرشیو


 عبقریان همون طور که در جریان هستید

به عنوان کمک دانلود برای عطار پور انتخاب شد

که در طول این دوهفته کارشو خوب انجام داده

حتی عطار پور سخت گیر هم از اون

راضی هست

نفر بعدی عماد هست که یکسری فیلم هایی که ما نداشتیم

رو تو هارد کانون اضافه کرد تقریبا 700 گیگ فیلم


فعالین این دو هفته : مهراد عبقریان و عماد زرد کوهی

اضافه شده در 24 مهر ساعت 16:19

حال کانون(2)

اول از این بگم کلا چه وضعشه


 کامپیوتر کانون در حالت فنا قرار داره

ریستارت شدن کامپیوتر که بهش عادت کرده بودیم

ولی حالا سیستم همش هنگه یه کپی ساده از این درایو

 به اون درایو هم هنگه و نمیشه اصلا کاری کرد.

باید سریع یه فکری کرد


برای معاونت آرشیو......

 

ادامه مطلب ...

فعالین اکران / خانم باقری


خانم باقری لطفا فعالین اکران خسته نباشید رو اعلام کنید.
اونچه زرگر نوشته فعالین بلیت فروشی است. ممنون.

معاونت اساسنامه


یکبار دیگه از دوستان کانونی دعوت میکنم کاندید معاونت اساسنامه بشوند.