کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

فیلم های که همچون بادکنک هستند

از بچه ها میخواهم فیلم های که از نظرشون بد ولی معروف و پر سر و صدا هستند رو معرفی کنند من خود برای اولین نفر این کار رو میکنم 

 

1-همشهری کین

2-قصه های عامه پسند

3-بیشتر فیلم های کوبریک به جز راه های افتخار

4-شجاع دل

5-بیشتر فیلم های اسکورسیزی

6-بعضیا داغشو دوست دارن

7-موجود از کارپنتر

8-عصر مدرن

نظرات 14 + ارسال نظر
سعید چ.ع چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 22:56

معیارات چیه؟

علیرضا موسوی چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 23:20

عطار چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 23:55

انقد تند نرو عبقر جان

محمد گلخندان پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 12:09

چی میگی تو ؟ ترجمه کن ما هم بفهمیم ، با گزینه چهارمت موافقم

محمد مهدی اهل خیر(قربانی) پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 12:56

خاقانی پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 19:58

با قصه های عامه پسند و بیشتر فیلمای اسکورسیزی موافقم.

علی عبدی پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 20:47

عصر مدرن منظور همون Modern Timeـه؟
هه هه :))

عبقریان پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 20:53

روایتگری و شخصیت پردازی ضعیف ,میزانسن و بازی های ضعیف ,بازی با فرم های مسخره و الکی,شخصیت های اضافه و مرده,فاقد بودن قصه,فیلمنامه ای با سوارخ های زیاد و از همه مهم تر نداشتن وحدت و یکپارچگی در نتیجه کل فیلم چه از لحاظ تماتیک و شماتیک ضیعف میشه و یکسری دلایل دیگر که که گفتنش در اینجا سخته

شکورم پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 21:28

یا ابالفضل

عیقریان جمعه 25 مهر 1393 ساعت 00:41

درسته modern time و میگم که فقط فیلم پلان آخرش که چاپلین جنگولک بازی در میار خوبه اونه البته بازی چاپلین نه چیز دیگه و گرنه سراسر فیلم سانتیمانتالیزم و ادا اطوار های بیش نیست

سعید چ.ع جمعه 25 مهر 1393 ساعت 01:10

روایتگری و شخصیت پردازی چیه؟ چه عواملی باعث ضعفشون میشه؟ میزانسن و بازی چه تناسبی با هم دارند و چطور میشوند که ضعیف باشند؟ فرم چیست و فرم جدی و معنادار کدام است؟ شخصیت های اضافه و مرده به چه شخصیت هایی اطلاق می شوند؟ فاقد داستان به چه منظور است و اساساً قصه در سینما به چه معناست؟ فیلم نامه چیست و سوراخ های آن کجاست؟ و از همه مهم تر وحدت و یکپارچگی در نتیجه کل فیلم چه از لحاظ تماتیک و شماتیک را چه عامل ی اعواملی مشخص می کند؟

عبقریان جمعه 25 مهر 1393 ساعت 21:49

بیشتر این تعریف ها که میگی شفاهیش تو کتاب هنر سینما بوردول و تامسون هست و یه نمونه ی خوب که میتونی ببینی تو فیلم های هیچکاک هست ولی اینجور که معلوم هیچ کدوم از فیلم های هیچکاک و ندیدی (نمونه ی شاهکار ترشو میتونی در فیلم الو من جو جو هستم ببینی)

سعید چ.ع شنبه 26 مهر 1393 ساعت 00:30

پسرم، اینکه تازه داری فیلمای مطرح تاریخ سینما رو میبینی و کتابای مرتبط میخونی خیلی عالیه. احسنت. ولی اینکه بیای بدون استدلال درست به هرچیزی حمله کنی و بعد یه سری واژه پشت سرش ردیف کنی دو تا معنی بیشتر نداره; یا میخای صرفن جیزی گفته باشی یا میخای خودی نشون داده باشی.
از فیلمای هیچکاک برام بگو.

عبقریان شنبه 26 مهر 1393 ساعت 20:05

یه معذرت خواهی از سعید چراغعلی و سعید تو گفتی معیار هام چیه منم بعضی معیار هامو گفتم و از نظر من با معیار های من این فیلم ها بد و وقتی 50 گوی x باشه و یه گوی y ناخوداگاه هم شده خود نمایی میکنه و از هیچکاک بشین سایه یک شک و بیگانگان در قطارشو ببین و بازی با فرم رو به عنوان یه نمونه ی خوب ببین و حال کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد