کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

حال کانون

چند وقتی بود که کینه و بد خواهی و تسویه حساب های شخصیِ یه عده داشت از درون به کانون ضربه میزد. امروز چند نفر از دوستامون که داشتند راهی رو به غلط میرفتند ابراز ندامت کردند. امیدوارمدومین روز کانون همیشه کانونمون بوی دوستی و صفا بده.

نظرات 10 + ارسال نظر
زرگر چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 21:50

چقد خوب،انشالا دیگه چنین مسائلی رو نبینیم.و وقتی بحث کانون وسط هست
مسائل شخصی رو بزاریم کنار.

محسن قدکساز چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 23:04

از دسته بندی استفاده نکرده بودید.
لطفن بعد از 2 سال دیگه نبینیم که عضوی مثل شما که دبیر هم بوده همچین مسئله‌ی ساده و قدیمی‌ای رو فراموش کنه.
برچسب های بهتری هم انتخاب کنید.
تشکر

عطار چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 23:43

امیدوارم همینطور باشه

محمدمهدی رسولی پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 06:36

قلب همه ی ما ب عشق کانون می تپد

امیر حیدری پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 09:49

به قدک
ممنون از توجه و تذکرت. دسته بندی رو فراموش کرده بودم. اما برچسب تعمدا اینگونه انتخاب شده.

محمد مهدی اهل خیر(قربانی) پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 12:52

خیلی هم خوب

شکورم پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 21:10

رک بگم:
من به ابراز ندامت افرادی که می دونم کی هستند، هیچ امیدی ندارم.
ازین ابراز ندامت های این افراد زیاد دیده ام.
داستان، داستان کینه ایه که چشم آدم رو کور میکنه. بعید می دونم این آدما با ابراز ندامت، بینا بشن.
به شخصه بسیار دوست دارم اگه ببینم بازم این کینه های شخصی (و همچنین، دوستی ها) داره به مصلحت کانون، ترجیح داده میشه، صریح تر و شفاف تر اقدام کنم تا اینکه خودم رو بزنم به کوچه علی چپ.
شکور

عطار جمعه 25 مهر 1393 ساعت 01:27

هرچند سعی میکنم خوشبینی خودم رو حفظ کنم اما با حرفای عباس بیشتر موافقم
همین دیروز یکی از همین دوستان ابراز ندامت که هیچ از کارش دفاع هم میکرد.
مگه اینکه بعذ از صحبتاش با من و جلوی امیر حیدری ابراز ندامت کرده باشه که اگه اینطور باشه تنها برداشت من از این حرکت ,دورویی و فریبکاری این دوسته!

به نویسنده و مسئول وبلاگ جمعه 25 مهر 1393 ساعت 02:00

چرا برای این پست موضوع «درباره اعضا» انتخاب شده؟
اصلاً علت تشکیل این موضوع، چیزی بود که ربطی به این پست ها نداره.
داستان، داستان معرفی اعضا بود.
به این پست نگاهی بندازید:
به مسئول وبلاگ: پیشنهاد یک موضوع یا زیرمجموعه ی جدید در بُعد «کانونی» کانون

با استفاده ی بی رویه از این موضوع برای پست ها، دسته بندی این موضوع، کارایی خودش رو از دست میده.
پیشنهاد من برای تشکیل این موضوع برا این بود که وقتی روی این موضوع کلیک کنیم، پست هایی دیده بشه که اسامی مشخصی از اعضا توش هست و توصیفی از اون اعضا در پست دیده میشه تا به شناخت عضو توسط بیننده ی پست، کمک کنه.
ولی الان پست هایی که با این موضوع دسته بندی میشن، تا چه حد این هدف رو برآورده می کنن؟
شکور

امیر حیدری جمعه 25 مهر 1393 ساعت 02:50

به عباس
دسته بندی رو قدک انتخاب کرده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد