کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش فعالیت/بلیط فروشی/خسته نباشیم!/پایان

ویرایش در ساعت 8:12 ،23 مهرماه توسط نویسنده

خسته نباشید هم بالاخره اکران شد.این گزارش فعالیت از تاریخ 12 تا 22 مهرماه

در بخش بلیط فروشی است.سی نفر مستقیما درگیر فرایند بلیط فروشی بودند.

خیلی سخته آدم گزارش فعالیت رو طوری بنویسه که عدالت رعایت بشه

با این حال فعالین پروژه به شرح زیر است.: 

 

سید بهداد احمدی،میلاد توسلی،مهراد عبقریان،فردین قاسمی،خانم یوسفی

خانم پیروزبخت،فواد مثبت،،مجید ارشادی،مصطفی طلایی،خانم حاجیلو،خانم خاقانی

علیرضا ملک محمدی،خانم غلامی،خانم مقدم،خانم باقری ،خانم حق طلب

خانم طلاکوب،خانم همایون روز و امیر حیدری که دم همشون گرم.

البته محسن قدکساز و خانم نجاتی هم یکی دو ساعتی بلیط فروشی کردند.


و افرادی من باید ویژه تشکر کنم ازشون ،فوق العاده بودن و شرمندم کردن بدجور :


خانم برخورداری،خانم مرادپور،خانم صالح آبادی،خانم جهانی،خانم ضمیری، رضا یوسف دوست

خانم حیدری،خانم محمدنیا،خانم خداقلی،خانم اسدی و  مهدی قربانی.


خودمم که فعال بودم.

باشد که اسم کسی از قلم نیفتاده باشد.

 

                                                                                                    خوب باشید

                                                                                                     خسته نباشیم

                                                                                                          زرگرم



نظرات 11 + ارسال نظر
Plus چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 15:22

ح

مریم حیدری چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 16:03

همگی خسته نباشیم
شما هم بسیار خسته نباشید آقای زرگر
اکران خوبی بود و فیلم بسیار خوبی

خاقانی چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 18:53

منم یه ساعتی جلوی مولوی بلیط فروختم

بله ،شرمنده فراموش کردم.
زرگرم

توفیقی چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 21:36

همگی خسته نباشید
دوستام میگفتن روز آخر یکی تو سلف یخه بچه ها رو میگرفت میگفت اکران فیلم داریم؛بیایین ببینین!
دیگه بچه ها عملی وارد حوزه تبلیغات شده بودن!

علیرضا موسوی چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 23:58

من دوبار در حمل و نقل وسایل کمک کردم ،یک بار به عبقر، یک بار هم به خودت.

محمدمهدی رسولی پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 06:32

درود بر دوستان خوب.خیلی دوس داشتم ک بیام....نشد...

محمد مهدی اهل خیر(قربانی) پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 12:49

فکر کنم گلخندان هم بوده مسعود

شهسواریان پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 18:14

تلاش همگی رو به عینه می شد دید، خسته نباشید !

شکورم پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 21:07

قناری. من هم در آکروبات بازی های بنر بودم (با عبقر) هم در حمل و نقل بودم (با عطار) هم در هماهنگی های چاپ هم به شدت در مقدمات اکران.
البت اگه از نگاه مدیراجرایی این میزان فعالیت، برای این اکران فعالیت محسوب نمیشه، هیچ مشکلی ندارم. فقط خواستم اطلاع بدم که من هم در پروژه ی کانونی کانون که همه موظف هستن درش شرکت کنن تا جایی که زمان داشتم دخیل بودم.
شکور

به شکور پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 21:29

حاجی این فعالین فقط برای بلیط فروشیه،و گرنه من حتی عکس هم از فعالیتت در پروژه دارم.
زرگرم

خوب قسمتیش تو بلیط فروشی بود دیگه!
ولی بازم میگم تاکیدی ندارم که به اندازه ای تلقی بشن که فعالیت محسوب بشن در این پروژه.
شکور

پگاه حاجیلو یکشنبه 27 مهر 1393 ساعت 15:51

عالی بود اکران اون روز .....
همه دوستان خسته نباشن واقعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد