کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

نقد و بررسی

به پیشنهاد یکی از بچه های ورودی جدید زمان ها و روزهای رو مشخص کنیم و بچه های کانون در مورد فیلم ها یا کارگردانهای به نقد و بررسی آن بپردازند 

من خودم خیلی با این طرح موافقم از پچه ها در خواست دارم هر جوری هست این طرح رو عملی کنیم


نظرات 2 + ارسال نظر
محسن قدکساز دوشنبه 21 مهر 1393 ساعت 14:31

این که برای این که از سر خودت باز کنی دسته بندیِ "درباره اعضا" رو برای پُستهات انتخاب کنی برای من حساسیت برانگیزه. حواست باشه.

پس چیکار میکردم , راهنماییم کن

به نویسنده و مسئول وبلاگ جمعه 25 مهر 1393 ساعت 02:01

چرا برای این پست موضوع «درباره اعضا» انتخاب شده؟
اصلاً علت تشکیل این موضوع، چیزی بود که ربطی به این پست ها نداره.
داستان، داستان معرفی اعضا بود.
به این پست نگاهی بندازید:
به مسئول وبلاگ: پیشنهاد یک موضوع یا زیرمجموعه ی جدید در بُعد «کانونی» کانون

با استفاده ی بی رویه از این موضوع برای پست ها، دسته بندی این موضوع، کارایی خودش رو از دست میده.
پیشنهاد من برای تشکیل این موضوع برا این بود که وقتی روی این موضوع کلیک کنیم، پست هایی دیده بشه که اسامی مشخصی از اعضا توش هست و توصیفی از اون اعضا در پست دیده میشه تا به شناخت عضو توسط بیننده ی پست، کمک کنه.
ولی الان پست هایی که با این موضوع دسته بندی میشن، تا چه حد این هدف رو برآورده می کنن؟
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد