کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اولین بارقه های سینما در زندگی من

داستان فیلم وسینما در زندگی من به صورت جدی قدمتی بیش از 5 سال ندارد ولی اشتیاق به دیدن فیلم و همذات پنداری با ان را از زمان های بسار دور به خاطر دارم .

 

 

 اگر درست به خاطر داشته باشم اولین باری که به سینما  رفتم برای فیلم کلاه قرمزی در سینمای فرهنگسرای بهمن بود و قرمز فریدون جیرانی را در سال های بعد به خاطر دارم .اولین باری که یک فیلم را در خانه خودمان دیدم را هرگز فراموش نمی کنم و زمانی بود که بابام یک دستگاه وی اچ اس پاناسونیک خرید و  جمعه همان هفته از عموم یک حلقه وی اج اس فیلم شعله گرفت و قرار شد که شنبه ظهر قبل ورود مادر ( :دی) فیلم را ببینیم . بعد از مدرسه سریع اومدم خونه فیلمو گذاشتیم و کلی حال داد و چون فیلم طولانی بود مامان هم اومد و با تشر و ... مگه تکلیفاتو نوشتی ... مرد اینارو بدبخت میکنی اخر و ... 

یه بازارچه ای تو محل ما بود به نام بازار رفاهی که توش یه ویدیو کلوپ بود . به بابام گفتم که بریم فیلم کرایه کنیم دستگاه گرفتیم حیفه... که قبول کرد و یادمه تو یه مدت که کلوپ به پا بود چند تا فیلم دیدم و اکثرا اکشن چون بابام به کلوپیه میگفت مورد دار نباشه دو سه تاش یادمه مثل قلعه و شمشیرزن یک دست و ادم اهنی و ... تا کلوپ جمع کرد رفت.

در مدت راهنمایی و دبیرستان تقریبا فیلمی خارج از تلوزیون ندیدم  و اونایی هم که دیدم یا خونه دیگران بود یا گاهی سینما ...

شاید اصلن وقتش نبود من بیشتر تو نخ درس بودم تا رسید به پیش دانشگاهی  و ازمونای دو هفته یه بار که اگه خراب میکردم تا یه هفته باید میرفتم تو ریکاوری ... یه بار مادرم یه حرکتی زد و بعد از یه ازمون من و خواهرمو برد سینما و یادمه فیلم ایستگاه بهشتو دیدیم با بازی شهاب حسینی و وقتی اومدیم خونه خیلی تعجب کرد که من  رفتم و قشنگ شروع کردم درس خوندن انگار جواب داده بود و این کار قطعی شد و یادمه نزدیک به ده بار تو اون زمان پیش دانشگاهی سینما رفتم حتی چارچنگولیم دیدیم (:دی) ...

تو دانشگاه تو دوترم اول شروع کردم فیلمی شدن ولی تفننی بود تا خوردم به پست فیلم زیبایی امریکایی سم مندس نمیدونم این فیلم چی داشت که مسیر زندگی فیلمی منو عوض کرد و جوری که هفته ای شاید 5 تا دی وی دی میخردیم که اولیش morning glory بود.

سال 89 دیگه وارد کانون شدم  و جدی سینما رو دنبال کردم.

نظرات 2 + ارسال نظر
محمدمهدی رسولی جمعه 11 مهر 1393 ساعت 08:31

سینماپارادیزویی بودی برا خودت دایـــی!

عطار جمعه 11 مهر 1393 ساعت 21:43

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد