کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

و . . . با حضور کانون فیلم و عکس دانشگاه شهیدبهشتی تهران . . .

قبل از فیلم"این دزدان احمق"مصطفی عطارپور من قول تصویربرداری دوتا پروژه بزرگ مستند رو داده بودم...که البته دقیقا بعد از تصویربرداری کار مصطفی شروع می شد.حتی طوری برنامه ریزی شده بود که من باید  از دوشنبه بعد از عید فطر سر ضبط حاضر می شدم.اما کارگردان محبت کرد و یک روز اضافه به من مرخصی داد و من سه روز رو در خدمت کار کانون بودم . . .

 یکی از این دوتا فیلم برای شرکت آب و با موضوع کم آبی بود . . .

امشب به دعوت کارگردان به تماشای نسخه ی قبل از فینال کار نشستم و حسابی خستگی کار تو ماهرمضون از تنم بیرون اومد . . .

نکته ی ویژه این هست که این کار بزودی از شبکه های سراسری تلویزیون ملی ایران پخش خواهد شد . . .

البته با حضور با افتخار :

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهیدبهشتی تهران . . .

در تیتراژ فیلم . . .

به دنباله بعد توجه . . .

 

 

اصلاحیه در تاریخ پنج مهر نودوسه ساعت 6:50 صبح

داستان این بود که کارگردان از من خواست اسم چندتا از کسایی که توی فیلم کمک کرده بودن رو برای تیتراژ بگم... و من از شون خواستم اسم ی جایی ک همیشه با شنیدن و دیدن اسمش یاد اتفاقات و خاطرات خوب می افتم هم توی تیتراژ باشه و ایشون با کمال میل قبول کردن . . . امیدوارم دِینم رو به کانون تا حدی اددا کرده باشم...

و خیلی خوشحالم که همه اعضا قدیمی و جدید می تونیم این فیلم رو بینیم و با افتخار تمام به همه بگیم:


ما هم عضو کانون فیلم و عکس دانشگاه شهیدبهشتی تهران هستیم!


نظرات 7 + ارسال نظر
شکور شنبه 5 مهر 1393 ساعت 01:03

کاش روشن تر می نوشتی که ملت متوجه بشن منظورت چیه
شکور

حق طلب شنبه 5 مهر 1393 ساعت 11:43


تاریخ پخششم بعدا بگید ممنون می شیم
متن کمی گنگه.اسم کانون اومده توش؟

عطار شنبه 5 مهر 1393 ساعت 22:54

کارت درسته حاج مهدی

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 08:08

همشهری ماست دیگه

ترابی یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 08:36

شکور یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 12:08

صدآورین حاجی
این عرق کانونیه
چیزی که خیلی از اعضای کانون ازش بهره مند نیستن
چیزیه که باعث میشه عضو خوب کانون تو هر موقعیتی به منافع کانون فکر کنه
ولاغیر

شکور

اسدی یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 20:00

منم عضو کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی تهرانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد