کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

روز معارفه / باز هم کانون فیلم ترکاند!!!

 


 

 به نام خدا

باز هم کانون فیلم ترکاند!!!

هر چند امروز خیلی اذیتمون کردن و معارفه ی صبح به خاطر پخش نشدن کلیپ خیلی ضعیف برگزار شد اما در عوض معارفه ی عصر با پخش کلیپ کانون و و کف و سوت ما و اشاره مجری به عضویت در کانون!! خیلی اوضاع رو بهتر کرد.

در هر حال خوب و بد گذشت!

تمام سیصد تا بروشور پخش شد و 250 تا فرم هم پرشد امیدوارم که از بین این جمعیت حداقل 5 تا نیروی فعال و 50، 60 تا مخاطب خوب برای اکران ها و کلاسامون بیرون بیاد.

از همه عزیزان بابت زحماتشون ممنونم و اگر کم کاری و قصوری بود بر بنده ببخشند و اگر انتقادی هست بهم بگن که ایشالا دفعات بعد جبران مآفات کنیم

فعالین این دو روز:

جهان

زرگر

قربانی

حیدری

شکوری

عطارپور

مریم حیدری

علیرضای کوچک

محمدنیا

قاسمی

مرادپور

علیپور

اسدی

پیروزبخت

ترابی

خاقانی

خداقلی

شهسواریان

یوسف دوست

ایزدی

پشت مشهدی

صالح آبادی

ضمیری

زردکوهی

ارشادی

قدکساز

برخورداری

آقای توسلی (عضو جدید، البته ورودی سال 90 هستن)

طلاکوب

چراغعلی

عبقریان

موسوی

باقری

مشعشع

پرستو کنعانی و دوست خوبشون ک اسمش رو نمیدونم


و خیلی خیلی ممنون از حضور آقای رسولی که به خاطر معارفه اومدن دانشگاه .

واقعا شرمندمون کردن ولی حیف که مجبور شدن زود برگردن قم.






جهان / مدیر اجرایی معارفه


ویرایش شده توسط مسئول وبلاگ در تاریخ 2 مهرماه ساعت21:30

عبارات قرمز رنگ در تاریخ 3 مهر ساعت 14:00 توسط نویسنده اضافه شده است.

نظرات 17 + ارسال نظر
شکور سه‌شنبه 1 مهر 1393 ساعت 22:55

من سانس صبح رو بودم. از 7و ربع تا یازده و نیم تو غرفه سه بار با زیارتی قطعی کردم که کلیپ پخش بشه. آخرش هم نشد که نشد.
شکور

علی عبدی سه‌شنبه 1 مهر 1393 ساعت 22:57

احسنت

علیرضا ملک محمدی سه‌شنبه 1 مهر 1393 ساعت 23:19

چقد من خوب تو این عکسا افتادم

اسدی چهارشنبه 2 مهر 1393 ساعت 08:35

دم بچه های کانون فیلم دانشگاه شهید بهشتی گرم :جیغ خوشحالی:

طلاکوب چهارشنبه 2 مهر 1393 ساعت 08:47

من چقدر خوب افتادم!
ضمناً عکس ها خیلی دیر لود میشه. سبکش میکردین.

من بلد نیستم.
مسئول وبلاگ؟
ممکنه؟
جهان
----------------
بله درستش میکنم
عبدی

پگاه حاجیلو چهارشنبه 2 مهر 1393 ساعت 10:21

خوب بود دیروز ......
راستش از یه طرف خیلی خوب بود ولی از یه طرفم شبیه جشن شکوفه ها بود ....
کانون فیلم بهترین قسمتش بود ....

پگاه حاجیلو چهارشنبه 2 مهر 1393 ساعت 16:45

خداوکیلی بین تمام برنامه ها برای امثال من که ورودی جدید بودیم
برنامه ی کانون فیلم خیلی جالب توجه بود و همچنین دکور ... که دیگه واقعا حرف نداشت .... مجله های روی زمین ایده ی خیلی خوبی بود ...
دم همتون گرم ....

علیرضا موسوی چهارشنبه 2 مهر 1393 ساعت 17:01

تو عکس اول مثل بمب‌گذار‌ها شدم.

مریم حیدری چهارشنبه 2 مهر 1393 ساعت 19:28

همگی خسته نباشید .همه چیز عالی بود و ایشالا نتیجه هم عالی باشه.بسیار روز خوبی بود

محمدمهدی رسولی پنج‌شنبه 3 مهر 1393 ساعت 07:02

به امید ترکاندن های(و نه ترکیدن ها) بیش از پیش!

شهسواریان پنج‌شنبه 3 مهر 1393 ساعت 11:20

انگار همین دیروز بود که کانون برای ما که ورودی جدید بودیم غرفه ی معارفه داشت، از اینکه این بار این طرف قضیه بودم حس خوبی داشتم :)

علیرضا ملک محمدی پنج‌شنبه 3 مهر 1393 ساعت 12:00

چه روز خوبی بود

عطار پنج‌شنبه 3 مهر 1393 ساعت 21:27

دست همگی بچه ها درد نکنه

nafise saleh جمعه 4 مهر 1393 ساعت 22:53

به به...عااالی....عکس اول هم که فوق عااالی....

امیر حیدری شنبه 5 مهر 1393 ساعت 16:00

خسته نباشید خانم جهانی پور. بسیار خوب بود معارفه.

سلامت باشید.
جهان

ترابی یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 08:34

خسته نباشید حسابی

زهرا شاه توری سه‌شنبه 8 مهر 1393 ساعت 15:39

وای چه می کنین با من.جامم سبز واقعا!!!دیگه فکر کنم به قول اقای شکوری یکی دو نفر باشن که منو بشناسن اونجا.تا همین یکی دو نفر هستن باید بیام یه روزی.
شنیده م یه شاه توری نام دیگه ای اومده کانون و سراغ من رو می گیره.کمک کنید ما همدیگه رو پیدا کنیم.آقای شکوری می گن یه جا ایمیلش رو نوشته.من که وارد بلاگ اسکای شدم و دیدم اووووه چقدر فرق کرده من اصلا هیچچی رو بلد نیستم.یکی کمک کنه ما این برادر گمشده مون رو پیدا کنیم.
(اما جدی میگم.می گن فامیلی اولم رو هم می دونسته)

khchebagh@yahoo.com
مسئول وبلاگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد