کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

انتقاد و اطلاع به مسئولین رایانه و آرشیو

سیستم کانون، هم از نظر کارایی و هم از نظر ظرفیت، در وضعیت بدی قرار دارد.  

دیروز هر 5 دقیقه یک بار سیستم ری استارت میشد. علاوه بر این مشکل که تدوین و حتی انجام کارهای معمولی را غیرممکن کرده، با آنکه برای کانون هارد اکسترنال تهیه شده، ولی همچنان هارد اینترنال سیستم، به انتهای ظرفیت خویش رسیده.

همچنین دسکتاپ سیستم مملو از فیلم ها و اطلاعات دسته بندی نشده است. اطلاعات زیادی نیز همچنان بدون دسته بندی در درایوها باقی مانده و دسته بندی اطلاعات با کندی انجام می گردد.

تقاضای رسیدگی از مسئولین مربوطه (عبدی و اهل خیر) را دارم.

شکور

نظرات 2 + ارسال نظر
علی عبدی جمعه 28 شهریور 1393 ساعت 22:28

شنبه درمونش میکنم ایشالا...
عبدی

محمد مهدی اهل خیر(قربانی) شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 10:03

همه اینها به من وارده و من شرمندم
درستش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد