کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

جلسه مرور اساسنامه

قابل توجه مسئولین سمت این ترم و تمامی دوستانی که می خواهند این ترم معاون سمت شوند و علاقه مندان به اساسنامه:
  هفته آینده قصد دارم یه جلسه تشکیل بدم تا دور هم جمع شیم و بندهای اساسنامه رو مرور کنیم. دوستان تایم تایم خالیتون رو اعلام کنید. ترجیحا چهارشنبه باشه خیلی بهتره.
(تایم رو با مسیولین سمت ها ست میکنم ولی در جلسه هر کسی میتونه شرکت کنه.)
نظرات 7 + ارسال نظر
شکور پنج‌شنبه 27 شهریور 1393 ساعت 00:22

بابا دمت جیز
شکورم

حق طلب پنج‌شنبه 27 شهریور 1393 ساعت 16:59

این طرفا
حیدری

شهسواریان پنج‌شنبه 27 شهریور 1393 ساعت 17:46

چه جالب
یکشنبه هر ساعتی خوبه.

ممنون. چهارشنبه چی؟
حیدری

Faranak Nejati پنج‌شنبه 27 شهریور 1393 ساعت 18:52

٤ شنبه ٣ به بعد - ٤ شنبه ١١ تا ١
٣ شنبه ١٠ تا ١

ممنون خانم نجاتی.
حیدری

شهسواریان پنج‌شنبه 27 شهریور 1393 ساعت 21:41

بله چهارشنبه هم خوبه آقای حیدری، مخصوصا اگه 11 تا 1 باشه .

اسدی پنج‌شنبه 27 شهریور 1393 ساعت 23:42

اگه تایمش مناسب باشه دوست دارم شرکت کنم . چهار شنبه ها کلاس ندارم :(

مریم حیدری پنج‌شنبه 27 شهریور 1393 ساعت 23:53

من نیز دوست دارم که باشم اما چهار شنبه اصلا نمیتونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد