کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

باز هم نشریه و گزارش فعالیت

سلام

همگی مطلع هستید که مدت بسیار زیادی است که میخواهیم نشریه ی کانون را به چاپ برسانیم و خب به دلایل ومشکلات مختلف به این هدف نرسیدیم . در راستای همین موضوع صحبت هایی با آقای یوسف دوست وخانم ترابی داشتیم و درنتیجه طرح نشریه رادوباره ارائه کردیم  ومسائلی که باعث شده بود به هدف نرسیم را هم شرح دادیم .در این طرح  نام کانون فیلم وعکس به عنوان صاحب امتیاز نام خانم ترابی به عنوان مدیر مسئول  و من به عنوان سردبیر ذکر شده و این بار میخواهیم حتما نشریه را به چاپ برسونیم که به یک روالی برسیم و به این  ناکامی پایان بدهیم .

 وهمچنین از دوستان خواهش میکنم برای نشریه یک اسم مناسب پیشنهاد بدهند 


فعالین : آقای یوسف دوست /خانم ترابی /خودم

نظرات 5 + ارسال نظر
امیر حیدری سه‌شنبه 25 شهریور 1393 ساعت 22:35

آیا قبل از ارایه طرح در وبلاگ یا جلسه مطرح کرده بودید؟ فکر میکنم این اتفاق نیوفتاده باشه. یک پروژه حتی اگه شخصی باشه باید در وبلاگ اعلام بشه شاید کسی با اون مخالف باشه.
به نظر من اگر در وبلاگ یا جلسه اعلام نشده تخلف اساسنامه ای صورت گرفته و طرح مردود هستش.
تعجب میکنم چرا دبیر بهتون تذکر ندادند این مسیله رو!

مریم حیدری سه‌شنبه 25 شهریور 1393 ساعت 23:24

به اقای حیدری :
فکر میکنم چون نشریه قبلا طرحش ارائه شده و امورش انجام شده به طور کلی وحتی قرار بود اولین شماره اش به چاپ یرسه دیگه هماهنگ نشده در واقع این همون پروژه ی قبلیه که به جریان افتاده که به سرانجام برسه .هماهنگی ها با دبیر از طریق آقای یوسف دوست انجام شده


مریم حیدری

ترابی چهارشنبه 26 شهریور 1393 ساعت 12:14

خانم حیدری پست رو درست ننوشتن این پست اعلام پروژه است و هنوز طرحی به امورفرهنگی تحویل داده نشده و احتمالا شنبه طرح رو به امورفرهنگی تحویل میدم

مریم حیدری چهارشنبه 26 شهریور 1393 ساعت 20:07

به خانم ترابی

با عرض پوزش .اگر لازمه پست رو اصلاح کنم

مریم حیدری

قاسمی پنج‌شنبه 27 شهریور 1393 ساعت 13:06

نشریه ( کفش )
کانون فیلم شهید بهشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد