کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

درخواست همکاری از اعضای کانون / آغاز رسمی پیش تولید دلقک

اگه ممکنه تا سه-چهار روز سنجاق باشه:

بالاخره طرح دلقک تایید شد. بنابراین به صورت رسمی وارد پیش تولید می شیم.

زمان فیلمبرداری 16و17و18 یا 23و24و25 مهرماه (چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه) خواهد بود. 

 

ازونجایی که به احتمال قوی من آخر امسال دیگه ساکن تهران نخواهم بود، این فیلم اهمیت زیادی برام پیدا کرده. البته شاید در آینده باز هم کانون بپذیره که تهیه کننده ی کاری بشه که مدیریت گروه تولیدش با منه، ولی قطعاً سخت تر از شرایط حال حاضر خواهد بود.

این پست برای درخواست همکاری گذاشته میشه.

به چند علت نمی تونیم جمعیت زیادی رو سر صحنه های تولید داشته باشیم:

1- محدود بودن توان بنده در مدیریت اعضای تولید در صحنه

2- محدودیت های زمانی

3- محدودیت ها و خطوط قرمز دانشگاهی

4- به هم خوردن تمرکز بازیگر و سایر عوامل

5- محدودیت امکانات


با در نظر گفتن این محدودیت ها، از دوستان کانون تقاضای همکاری دارم.

تا به امروز در هر تولیدی که بنده مدیریتش رو برعهده داشتم، دوستان کانونی به شدت شرمنده کردن و حتی برای اجرای کار از جون مایه گذاشتن و متاسفانه همیشه سر این قضیه که امکان حضور همه ی علاقه مندان وجود نداره، شرمنده میشم.

تا به امروز، پست های منشی صحنه، جلوه های ویژه، تصویربرداری، مدیر تولید، صداگذاری، بازیگردانی و بازیگری تکمیل شده.

برای دستیاری تصویر، تیم مدیریت تولید، مدیریت تراولینگ و تیم تراولینگ، صدابرداری، عکاسی، تصویربردای پشت صحنه و سایر کارهای باقیمانده هنوز افراد انتخاب نشدن. دوستانی که علاقه به حضور دارن، همچنین دوستانی که به فکر تولید فیلم هستن و میخوان در عمل، تولید دانشجویی یک فیلم رو ببینن، اعلام علاقه بفرمایند. اگه سمت خاصی از سمت هایی که عرض شد هم در نظر دارن، تو اعلام علاقه شون ذکر کنن. اگه صرفاً یک سمت خاص مدنظرشون هست، این رو هم متذکر بشن.

از بین دوستان، با توجه به شرایط موجود، محدودیت ها، ویژگی های خود شخص و سابقه اش در کانون فیلم و کارهای تولیدی سابق یا میزان علاقه اش به فیلم سازی و توجهش به کسب تجربه، بهترین گزینه ها انتخاب و باهاشون تماس گرفته میشه.

با تشکر از همکاری همتون

شکور

نظرات 16 + ارسال نظر
علیرضا موسوی سه‌شنبه 25 شهریور 1393 ساعت 00:16

سنگین دوست دارم کمک دست مهدی رسولی باشم.بهرحال بطور کلی اعلام آمادگی میکنم واسه کمک.

عماد زردکوهی سه‌شنبه 25 شهریور 1393 ساعت 03:49

دوست داشتم خیلی کمک دست خودت بودم ولی اگه شدنی نیست برای اعضای مدیریت تولید یا کمک تصویر برداری آماده ام

زرگر سه‌شنبه 25 شهریور 1393 ساعت 07:35

هر کدوم از این تاریخ ها بشه،چارشنبه و پنجشنبه رو هستم.قطعا
جمعه رو نمی دونم.

شهسواریان سه‌شنبه 25 شهریور 1393 ساعت 08:13

اعلام علاقه مندی برای حضور در این فیلم

اسدی سه‌شنبه 25 شهریور 1393 ساعت 10:54

اونطور که شنیدم و متوجه شدم کارهای شما معمولا برای پیشرفت اعضا خیلی مفید بوده پس خیلی دوست دارم باشم و یاد بگیرم. و هر فعالیت و پستی رو در راستای این هدف میپذیرم

ترابی سه‌شنبه 25 شهریور 1393 ساعت 12:39

برای کمک آماده ام تو هر زمینه ای که بتونم

سعید ایزدی سه‌شنبه 25 شهریور 1393 ساعت 14:52 http://kafankhafan.blogfa.com

منم برای کمک هستم.

طلاکوب سه‌شنبه 25 شهریور 1393 ساعت 21:24

برای عکاسی و پشت صحنه میتونم بیام. البته چهارشنبه ها کلاس دارم.

رضا ی.د چهارشنبه 26 شهریور 1393 ساعت 03:50

همشو خالیم اگه کمک خواستی بگو

plus چهارشنبه 26 شهریور 1393 ساعت 12:26

انشاالله

nafise saleh پنج‌شنبه 27 شهریور 1393 ساعت 02:09

برای سمت عکاسی قویا اعلام آمادگی میکنم...

فردین قاسمی پنج‌شنبه 27 شهریور 1393 ساعت 13:01

از اونجایی که کار قراره صدا گذاری بشه ، فکر میکنم سمت صدابردار باید حذف بشه

نداعلیپور پنج‌شنبه 27 شهریور 1393 ساعت 16:07

اعلام امادگی میکنم درهر زمینه ای که باشه وازدستم بربیاید

به فردین پنج‌شنبه 27 شهریور 1393 ساعت 18:32

البته یه تیکه ی کوتاه در حد 20 ثانیه صدابرداری خواهیم کرد
شکور

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) پنج‌شنبه 27 شهریور 1393 ساعت 22:19

من هستم هر جایی که خودت خواستی

فرشته مینایی یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 11:59

اگه کمکی از دستم بربیاد ... خوشحال میشم تو این کار حضور داشته باشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد