کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

معارفه / پنج / گله مندی / زمان دقیق معارفه

به نام خدا

دقیقا یک ماه پیش بود که طرح معارفه رو برای خانم برزگر نوشتم و تو این مدت مدام پیگیری کردم.

 

یک بار که خانم برزگر گفتن طرح گم شده!!
 دوباره نوشتم.

دفعه دوم خانم برزگر گفتن که مشکلی نیست و میتونیم بروشور و دی وی دی و سایر موارد رو بعد از بررسی توسط ایشون ببریم برای چاپ و تکثیر. به محض آماده شدن بروشور اقدام کردم که یهو با این جمله مواجه شدم که: «طرح هنوز از طرف دکتر تایید نشده!!! » :/

دوباره دویدم دنبال دکتر جهانگیری برای تایید طرح و بالاخره امروز تایید شد اما دکتر جهانگیری محبت کردند!!! و 500 تا بروشور گلاسه مارو که هرساله برای معارفه چاپ می کنیم بالکل قلم گرفتن و اجازه چاپ ندادن!!!!

فردا قراره با آقای حیدری بریم پیش دکتر میراحمدی و صحبت کنیم راجع به بروشور..

در طول این یک ماه برای آماده شدن امکانات (بروشور ، دی وی دی و... ) با کمک دوستان تلاش کردیم ولی متاسفانه برای تکثیر همه این ها نیاز به تایید طرح بود!!!

طرحی که من یک ماه پیش ارائه دادم و هر دفعه که پیگیری کردم با این جمله مواجه شدم که: «مشکلی نیست و حله»

همه این شرایط رو بزارید در کنار این موضوع که معارفه ورودی های جدید کارشناسی به گفته آقای غلامی سه شنبه هفته آینده 1 مهرماه در تالار ابوریحان برگزار خواهد شد!

فقط یک هفته وقت داریم.

از نظر عکس و بروشور و این مسائل مشکلی نیست (در صورتی که مشکل چاپ بروشور به نحوی حل بشه) و من فقط نگران تکثیر دی وی دی ها هستم!

کار دشواریه و ممکنه کلی با تأخیر حاضر بشه و حتی نگرانم که به روز معارفه نرسه!

در آخر:

ـ بروشور طراحی شده

ـ اتوران فردا قبل از ظهر آماده ست!

ـ پیکسل ها به دستم رسیده!

ـ بنر طراحی شده

فعالین:

چراغعلی

عبدی

طلاکوب

قدکساز

خودم


اگه کسی از قلم افتاده بگه.

جهان

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم حیدری سه‌شنبه 25 شهریور 1393 ساعت 20:55

همگی خسته نباشید ایشالا که درست بشه .من درجریانم که چه قدر دوندگی شده و واقعا امیدوارم به موقع کارا تموم بشه

طلاکوب سه‌شنبه 25 شهریور 1393 ساعت 21:27

خسته نباشی. و همچنان منتظرم تغییرات نهایی برای فرم بدستم برسه.

امشب میرسه!
جهان

مریم حیدری سه‌شنبه 25 شهریور 1393 ساعت 21:53

الان دیدم که اطلاعیه جشن معارفه رو هم روی سایت اصلی زدند برای همون اول مهر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد