کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

جشنواره سینمای وحشت 2

سلام میخواستم جشنواره وحشت 2 رو تو همین مهرماه برگزار کنم که فکر کنم برای جذب ورودی های جدید هم مناسب باشه واگر موافقتشون رو هر چه زودتر بگیرم حتی میشه از پوسترها و تراکت هاش هم تو روز معارفه استفاده کرد.

فیلم ها هم این ها هستند که درست مثل جشنواره قبلی از بهترین های این ژانر هستند.

sinister

conjuring

dark water نسخه ژاپنی



 


 

نظرات 11 + ارسال نظر
plus دوشنبه 24 شهریور 1393 ساعت 15:07

علیرضا ملک محمدی دوشنبه 24 شهریور 1393 ساعت 16:09

فکر خوبیه

عطار دوشنبه 24 شهریور 1393 ساعت 19:51

آفرین
کمک خواستی هستم

سعید پشت مشهدی دوشنبه 24 شهریور 1393 ساعت 22:42

آورین

مریم حیدری سه‌شنبه 25 شهریور 1393 ساعت 20:56

شدیدا با این فیلما موافقم خیلی خوبن شدیدا مخاطب جذب کنن .کمک هم میکنم حتما

قاسمی پنج‌شنبه 27 شهریور 1393 ساعت 13:07

موافقم شدیییید

سعید ایزدی پنج‌شنبه 27 شهریور 1393 ساعت 15:23 http://kafankhafan.blogfa.com

حواست باشه این پروژه نباید با پروژه خانم باقری همزمان داشته باشه. وگرنه پروژت کنسل میشه یا زمانش رو عوض کنی.

نداعلیپور پنج‌شنبه 27 شهریور 1393 ساعت 16:11

بسیارفکر خوبیست واگر کمک خواستید من ازاینجااعلام امادگی دمیکنم

امیر حیدری پنج‌شنبه 27 شهریور 1393 ساعت 16:43

به سعید ایزدی
حاجی همزمانیشون تا وقتی کسی به دلیل ضربه خوردن به پروژه کانونی اعتراض نکنه، مشکل نداره.
از لحاظ اساسنامه ای جمله ات درست نیست. مگر اینکه کامنتت رو مخالفت در صورت همزمانی تفسیر کنیم.

آره دیگه مخالفت در صورت همزمانی اعلام می کنم. چون به پروژه کانونی مثل اکران بزرگ به تمام اعضا نیاز داره. و بودن یک پروژه دیگه مثل اکران که حداقل به 4 5 نفر احتیاج داره باعث میشه که افراد کمتری در پروژه بزرگ شرکت کنند.
ایزدیم
---------------------------
یه روز بیا دانشگاه ببینیمت
حیدری

خاقانی پنج‌شنبه 27 شهریور 1393 ساعت 19:23

کمک میکنم اگه خدا بخواد :)

سعید ایزدی جمعه 28 شهریور 1393 ساعت 13:13 http://kafankhafan.blogfa.com

به امیر:

منم خیلی دوست دارم ببینمت. این جند باری که اومدم نبودی.
حالا شنبه میام. بودی بگو بیام ببینمت

هستم. 12 میام برای جلسه.
حیدری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد