کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

بروسلی فراتر از اژدها

در راز ماندگاری یک ستاره­ی سینما, هم کیفیت نقشها تعیین­کننده است و هم استمرار آنها. خیلی از هنریشه­های جوان خوش میدرخشند اما دولتهای مستعجلی اند که زود از صحنه خارج میشوند. ترازوی زمان بهترین معیار نمایش تواناییهای واقعی یک هنرمند است. از سوی دیگر, بازیگرهای که در جوانی و روزهای اوج میمیرند, ناگزیر به اسطوره­ تبدیل میشوند و خاطره­ی فیلم ضعیفی از خود باقی نمیگزارند. بروس لی یکی از این اسطوره­هاست که گرچه 6 فیلم و چند سریال بیشتر بازی نکرد, اما با همانها در حافظه ­ی سینمای جهان ماندگار شد. 

ادامه مطلب ...

اتمام کلیپپ امورفرهنگی

با تشکر از همه دوستانی که در تولید کمک کردند و دوستانی هم که میخواستند باشند ولی به دلیل زمان فیلبرداری بد نتونستند باشند این کلیپ تمام شد دیروز با دعوت از چند نفر از اعضای امورفرهنگی در کانون اکران شد و مورد استقبال قرار گرفت و امروز نیز دکتر جهانگیری کلیپ را دیدند و کاملا راضی بودند درضمن هیچ اصلاحی به کلیپ نخورد فقط قرار شد چند عکس هم در مورد نهاد رهبری و دانشگاه عباسپور هم اضافه بشه که همین امروز گفته شد.

این گزارش فعالیت به غیر از گزارش فعالیت خانم مینایی که فقط در مورد 2 روز فیلمبرداری بود. به صورت کامل پیش تولید و پس از تولید رو در بر می گرفت و با توجه به ساعات گرفته شده و حجم و دفعات فعالیت انجام شده است


سعید پشت مشهدی 6 فعالیت

مهدی قربانی 4 فعالیت

فرشته مینایی 3 فعالیت

مهدی رسولی 1 فعالیت

بابک رضایی 1 فعالیت


سرانجام رای گیری تمدید مسئول مالی


9 تن از افراد دارای حق رای در این پست رای دادند و همگی موافق بودند تا در این ترم مسئول مالی تمدید شود. هیچ مخالف و ممتنعی وجود نداشت.
8 نفر هم حد نصاب این رای گیری بود.

بنابراین خانم نجاتی مجددا مسئول امور مالی شدند.