کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

جلسات کانون!

ترم جدید شروع شده. هرچه سریع تر بتونیم جلسات رسمی رو دائر کنیم بهتره. اگه دبیر یه رای گیری برای جلسه اول یا جلسات برگزار کنند میتونیم زودتر استارت کارهای کانون رو بزنیم.
(خانم ترابی اگه الان وقت انجام این کار رو ندارید، میتونید این کار رو به من محول کنید)

نظرات 3 + ارسال نظر
شکور شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 01:06

از نگاه من این وظیفه ی دبیره ولی نه اینکه حق هیچ عضوی نباشه
از نگاه خود من بر اساس دموکراسی، هر کس حق رای گیری هر مسئله ای رو داره... این مسائل که به بقای کانون مربوطه، دبیر موظفه اگه کسی شروعش نمیکنه، خودش انجام بده نه اینکه کسی حق این کار رو نداره.
حالا که دبیر داره کم کاری می کنه، پیشنهاد میکنم خودت شروع کن و منتظر محول کردن نباش

شکور

ترابی شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 11:55

اول اینکه به خاطر کم کاری و نبودن بی اطلاع چند روزم عذر خواهی می کنم
و در مورد اولین جلسه هم از امروز رای گیری رو شروع می کنم
ممنون

ممنون
حیدری

علیرضا ملک محمدی شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 15:55

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد